مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه چاپ آرم‌های طرح ترافیک پایان یافته است گفت متقاضیان برای دریافت آرم‌های خود فقط دو روز فرصت دارند.

آرم طرح ترافیک

مهندس وحید نوروزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه چاپ آرم‌های طرح ترافیک سال 91 تا ساعاتی از شامگاه جمعه ادامه داشته و خوشبختانه تمامی آرم‌های اشخاص حقیقی و شرکت‌ها چاپ شده است افزود: روز یکشنبه آرم‌های چاپ شده تحویل تمام دفاتر خدمات الکترونیک شهر می‌شود.

 مهلت 2 روزه برای متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک

 وی افزود: متقاضیان از روز دوشنبه تنها تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مهلت دارند تا با به همراه داشتن برگه رسید دفاتر خدمات الکترونیک شهر نسبت به دریافت آرم‌های طرح ترافیک سال 91 خود با مراجعه به این دفاتر اقدام کنند.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: متقاضیان دریافت آرم طرح ترافیک سال 91 در صورت عدم مراجعه در مهلت تعیین شده آرم‌هایشان به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مخزن آرم بازگشته و تنها از 15 فروردین ماه سال آینده و طی فر ایندی خاص می‌توانند آرم‌های خود را دریافت کنند.

 وی در خصوص اعتبار آرم‌های سال 90 نیز گفت: اعتبار آرم‌های سال جاری تا پایان روز 29 اسفند ماه خواهد بود و آرم‌های سال آینده از ابتدای سال 91 معتبر است.

 معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تشکر از شهروندان در خصوص مراجعه در مهلت تعیین شده برای تکمیل ثبت نام به ایسنا گفت: خوشبختانه امسال توانستیم با تلاش شبانه‌روزی همکارانمان و همکاری خوب مردم توزیع آرم‌های طرح ترافیک را قبل از سال جدید انجام دهیم.

 وی در خصوص سهمیه جدید آرم‌های طرح ترافیک نیز تصریح کرد: شهروندان از مراجعه حضوری به مراکز خدمات الکترونیک شهر به طور جدی خودداری کنند چرا که سهمیه آرم‌های سال 91 به اتمام رسیده و بیماران و اشخاص خاص باید تا اردیبهشت ماه سال آینده صبر کنند تا اگر سهمیه جدیدی از سوی وزارت کشور به شهرداری تهران ابلاغ شد نسبت به صدور آرم برای آنها اقدام شود.

کد خبر 163192
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز