همشهری آنلاین: پیامک سازمان هدفمندی یارانه‌ها به برخی از هموطنان در مورد انصراف از یارانه آنها را در ابهام قرار داده است.

فارس نوشت: با وجود ارسال پیامک‌های فراوان از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر انصراف از دریافت یارانه‌ها، مسئولان این سازمان پاسخگو نیستند.

در عین حال یکی از مدیران روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به فارس گفته است: «ساعت اداری به مقام مسئول مراجعه کنید».

در پی اعلام خبری مبنی بر شماره پیامک برای انصراف داوطلبانه افراد متمکن از دریافت یارانه، امروز پیامک‌هایی از جانب سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای سرپرستان خانوار ارسال شده است که در آن از آنها خواسته است، جهت انصراف از دریافت یارانه به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنند.

در این پیامک‌ها که از شماره 98300025 ارسال شده، آمده است: آقای ... نظر به تمکن مالی، لطفا جهت انصراف از دریافت یارانه به سامانه www.refahi.ir مراجعه کنید، سازمان هدفمند‌سازی یارانه‌ها.

در حالی که پیش از این اعلام شده است، دولت با متمکنین مکاتبه خواهد کرد تا به صورت داوطلبانه از دریافت یارانه انصراف دهند، در این پیامک اشاره‌ای به داوطلبانه بودن انصراف نشده است و متن پیامک اینگونه القا می کند که انصراف اجباری است.

کد خبر 163338
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز