دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجمین هفت نگاه، فروش بزرگ سال هنرهای تجسمی ، 22 اردیبهشت 1391 در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین لیلی گلستان سخنگوی گروه تجسمی هفت نگاه با اعلام این خبر گفت : پنجمین هفت نگاه با هدف محوری افزودن رونق به اقتصاد هنر، مصمم خواهد بود در اوضاع آشفته بازار داخلی هنر، زمینه‌های مشارکت هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم در امر مهم خرید آثار هنری را فراهم آورد.

گلستان از همراهی بیش از 250 هنرمند با پنجمین هفت نگاه خبر داد و تاکید کرد: استقبال هنرمندان از این دوره بیش از حد انتظار بود و به دلیل اعتمادی که خریداران آثار هنری به نمایشگاه هفت نگاه دارند ما در انتخاب آثار وسواس و سختگیری بیشتری اعمال کردیم.

بیش از پیش تلاش کرده‌ایم آثاری با کیفیت بالاتر را به معرض تماشا وفروش بگذاریم ؛این نکات از ویژگی‌های بارز این دوره هفت نگاه است.

لیلی گلستان در عین حال خاطر افزود: همواره اعلام کرده ایم گروه تجسمی هفت نگاه فراتر از فروش های سالانه حرکت خواهد کرد و در شش سالی که از آغاز فعالیت‌مان می‌گذرد با هدف بهبود بخشیدن به فضای تجسمی کشور جلسات مشورتی متعددی برگزار و تلاش کردیم به (تفاهم)برسیم که رکن اصلی کار گروهی است.

اکنون قصد داریم اردیبهشت ماه و همزمان با برپایی نمایشگاه از گالری‌های علاقمند جهت گفتگو و چاره‌اندیشی درباره مسائل روز هنرهای تجسمی دعوت کنیم.

سخنگوی هفت نگاه در پایان گفتگو با یادآوری این نکته که هفت نگاه پیش رو چونان دوره‌های پیشین از آثار هنری سه نسل هنرمندان صاحب نام و ممتاز ایران میزبانی خواهد کرد تعدادی از هنرمندان پیشکسوت حاضر در پنجمین هفت نگاه را به این شرح اعلام کرد: آیدین آغداشلو، پرویز کلانتری، غلامحسین نامی، نصرالله افجه‌ای، فریده لاشایی، تاها بهبهانی، پروانه اعتمادی، صادق تبریزی، کامبیز درمبخش، حسین محجوبی، گیزلا وارگا سینایی، فرح اصولی، محمد ابراهیم جعفری، ابراهیم حقیقی، بهرام دبیری... .

کد خبر 163361

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز