سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: محصولات اپل در اولین روزهای عرضه خود همیشه دارای بعضی مشکلات جزئی بودند. آی‌فون 4S مشکل آنتن دهی داشت و اکنون آی‌پد جدید که یک ماه از عرضه آن می‌گذرد بیش از حد گرما تولید می‌کند

هحشی

به گزارش Slashgear، بعضی آزمایشات نشان می‌دهد دمای سخت افزار آی‌پد جدید در حال اجرای برنامه‌های گرافیکی سنگین به 47 درجه سانتیگراد می‌رسد.

برای چند هفته بعد از مطرح شدن این مشکل مشتریان نگران گرم شدن آی‌پدهای خود بودند اما به تازگی اتحادیه مصرف کنندگان آمریکا که یکی از منابع اطلاعات و آزمایش‌ها برروی محصولات جدید بازار است می‌گوید این قضیه جای نگرانی ندارد و با بستن برنامه‌ها دمای دستگاه به حالت عادی باز می‌گردد.

اما این اتحادیه مشکل دیگری را در آزمایش‌های خود کشف کرد. به گفته آن‌ها وقتی آی‌پد جدید در حال اجرای بازی Inifnity Blade است و همزمان شبکه نسل چهارم خاموش و نور صفحه در بالاترین حد خود قرار دارد، با اتصال شارژر باتری دستگاه شارژ نمی‌شود.

با این حال اتحادیه مصرف کنندگان آمریکا از نتیجه آزمایش‌های خود اعلام کرده که آی‌پد جدید یکی از بهترین محصولات بازار است و با توجه با دارا بودن نمایشگر دقیق و پشتیبانی از شبکه نسل چهارم موبایل یکی از کمترین مصارف باتری در بین تبلت‌ها را دارد.

کد خبر 164632
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز