چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: راه‌اندازی سینمای سه بعدی برج میلاد تهران پس از آزمایش تجهیزات سیستم‌های مختلف سه بعدی صورت می‌گیرد تا مخاطبان فیلم‌های سه بعدی بتوانند این دسته از فیلم‌ها را بدون ایجاد هیچ مشکلی در ششمین برج مخابراتی دنیا تماشا کنند.

سینما

به گزارش ایلنا، مجتبی خشایار فرد معاون اجرایی برج میلاد تهران با اعلام این مطلب گفت: پس از آنکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اکران فیلم‌های سینمایی را به برج میلاد تهران داد، قرار بر این شد که یکی از سالن‌های ۱۲۰ نفره برج میلاد به اکران فیلم‌های سه بعدی اختصاص یابد.

وی افزود: اما با توجه به پیچیده بودن تجهیزات نمایش سه بعدی، مسئولان فنی برج هم اکنون در حال آزمایش کردن سیستم‌های مختلف بوده و فیلم‌های سه بعدی را به صورت آزمایشی در هر یک از سیستم‌ها نمایش می‌دهند تا در ‌‌نهایت پیشرفته‌ترین و مجهز‌ترین سیستم سه بعدی برای نمایش فیلم‌ها در برج میلاد تهران راه‌اندازی شود.

به گفته خشایارفرد، استقبال بازدیدکنندگان و گردشگران نوروزی از سینماهای برج میلاد تهران با توجه به راه اندازی دو هفته‌ای آن بسیار زیاد بوده و مدیریت برج میلاد مصمم به راه اندازی سینمای سه بعدی در بلند‌ترین سازه کشور است و بزودی این امکان برای علاقمندان به فیلم و سینما در برج میلاد فراهم خواهد شد.

سالن اصلی با ظرفیت یک هزار و ۶۰۰ نفر و دو سالن با ظرفیت ۱۲۰ نفر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اکران فیلم‌ها در همه ایام سال، با درجه کیفی «مدرن» مجوز گرفت.

در ایام نوروز فیلم‌های گشت ارشاد، قلاده‌های طلا، فیتیله و ماه پیشونی و درخت زندگی در سه سالن به نمایش درآمد که استقبال از فیلم‌های درخت زندگی ساخته ترنس مالیک و قلاده‌های طلا ساخته ابوالقاسم طالبی از سوی مخاطبان بسیار زیاد بود.

 

کد خبر 164902

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز