سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم رونمایی کتاب «تو آن نبودی که شفق را خونین آفرید» با حضور جمال‌الدین اکرمی و پرویز کلانتری جمعه 25 فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

نقاشی

به گزارش مهر، مراسم رونمایی کتاب «تو آن نبودی که شفق را خونین آفرید» با حضور جمال‌الدین اکرمی نویسنده اثر و پرویز کلانتری روز جمعه 25 فروردین از ساعت 18 تا 20 در محل فروشگاه کتاب آمه برگزار خواهد شد.

«تو آن نبودی که شفق را خونین آفرید» در کنار تحلیل و بررسی داستان‌های پرویز کلانتری - که بیشتر او را به عنوان یک نقاش می‌شناسیم - و 2 گفتگو و سه داستان از وی را نیز شامل می‌شود.

بخش نخست کتاب به گفتگوها اختصاص یافته و نویسنده در بخش دوم نگاهی به داستان‌های کلانتری دارد که مطالب این بخش عناوینی همچون نام کتاب، رفتار با زبان، فضاسازی و گرایش‌های بینامتنی، ساختارشکنی، خیال‌انگیزی، استعاره‌ها و نشانه‌ها، مرگ و بیداری مولف، قاعده‌افزایی، وفاداری به تاریخ هنر معاصر ایران، مینی‌مالیسم در آثار کلانتری، برخی پراکندگی‌ها را شامل می‌شود.

در بخش سوم کتاب سه داستان از کلانتری و از کتاب «نیچه نه، فقط بگو: مش اسماعیل» آورده شده که شامل هپنینگ آرت، مارکو با صندوقچه‌ای قدیمی از خاطرات، من آن نبودم که شفق را خونین آفرید است.

این مراسم در فروشگاه کتاب آمه به آدرس چهارراه کارگر، ابتدای بلوار کشاورز غربی، شماره 308 برگزار می‌شود.

 

کد خبر 165647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز