همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی سپاه از تلاش عناصر باقیمانده گروهک تروریستی ریگی برای عملیات خرابکاری و تروریستی در ایام نوروز 91 خبر داد و گفت: تیمی که وارد کشور شده بود به طور کامل منهدم شد و برخی از عناصر آن به هلاکت رسیدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان این خبر افزود: چند تیم خرابکاری عناصر ضد انقلاب باقی‌مانده از گروهک ریگی که در خارج از کشور مستقر هستند، قصد داشتند در ایام تعطیلات نوروز در اجتماعات مردمی عملیات خرابکاری انجام دهند. آنها قصد داشتند در مناطق مرکزی و مرزی کشور نیز عملیات تروریستی انجام دهند که با تلاش نیروهای امنیتی و نظامی ناکام ماندند.

سردار پاکپور خاطرنشان کرد: تیمی که وارد کشور شده بود به طور کامل منهدم شد و برخی از عناصر آن به هلاکت رسیده و برخی دستگیر شدند. همچنین تجهیزات و مواد منفجره زیادی نیز از اعضای این گروهک به دست آمده است که در آینده نزدیک توضیح بیشتری در این خصوص داده می‌شود.

بر طبق این گزارش، "بی بی سی" نخستین رسانه خارجی بود که از توان نیروهای امنیتی و نظامی ایران در انهدام کامل یک تیم تروریستی گروهک ریگی حیرت‌زده شد و این خبر را بازتاب داد. 

کد خبر 165656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز