همشهری‌آنلاین: پلیس روی شیشه اتوبوس،‌ دستمال در کلوچه و واژگونی وانت‌بار پیاز عناوین بخش گشتی در دنیای خبرها است.

پلیس

پلیس روی شیشه اتوبوس

هانوی: پلیس ویتنامی پس از اینکه راننده‌ اتوبوس جریمه خود را جلوی چشم او دور انداخت و بدون توجه به دستور توقیف خودروش پشت فرمان نشست و حرکت کرد، از سپر جلوی اتوبوس بالا رفت و حدود یک و نیم کیلومتر برف‌پاک‌کن‌های اتوبوس در حال حرکت را رها نکرد. سرانجام پس از تسلیم شدن راننده و توقف خودرو، آقای نگوین اتوبوس را توقیف کرد. آقای نگوین در رابطه با این رویداد می‌گوید: به وی دستور دادم مسافر‌ها را پیاده کند اما وی سوار شد و حرکت کرد. گفتنی است این راننده به‌دلیل به خطر انداختن جان پلیس محاکمه خواهد شد.

دستمال در کلوچه

لندن:‌ زن انگلیسی هنگامی که از فروشگاه یک کلوچه گوشت و پیاز خریده بود هیچ‌گاه تصورش را هم نمی‌کرد که داخل آن یک دستمال ظرفشویی کثیف پیدا کند. البته شوهر وی ناخواسته در حق او لطف کرد و ابتدا یک چهارم این کلوچه را گاز زد. بنابراین با پیدا شدن سروکله دستمال از میزان شوکی که قرار بود به خانم سیلوستر گرسنه وارد شود، حسابی کاسته شد. خانم سیلوستر می‌گوید:‌ یک نگاه به این محصول کافی بود تا شکایتی علیه تولید‌کننده آن تنظیم کنم. گفتنی است مدیر شرکت تولید‌کننده این محصول مبلغ50پوند برای جلب رضایت آنها پرداخت کرده است.

واژگونی وانت‌بار پیاز

تنسی‌: پس از وقوع تصادف میان یک وانت‌بار و خودروی شخصی، اشک از چشمان کارگرانی که برای تمیز کردن مسیر در محل حاضر شده بودند، سرازیر شد. البته این اشک‌ها برای قربانیان این حادثه رانندگی نبود بلکه بابت له شدن بار پیاز وانت‌بار بود که سطح بخشی از این بزرگراه واقع در ایالت تنسی آمریکا را فرا گرفته بود. به گفته پلیس، پس از وقوع این تصادف مسیر بزرگراه تا ساعت‌ها مسدود بود. گفتنی است طی این حادثه هیچ فردی آسیب ندید اما پاکسازی مسیر از پیازها ساعت‌ها وقت کارگران و پلیسی که در محل حاضر بود را گرفت.

کد خبر 166059
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز