همشهری آنلاین: دومین مرحله تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از صبح روز شنبه 26 فروردین در سانخولای تایلند آغاز شد که نمایندگان کشورمان در قالب دو تیم ایران یک و ایران دو ( کرمان موتور) در این رقابت‌ها شرکت کردند.

beachvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات تور والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه از 26 فروردین به مدت سه روز پیگیری می‌شود که 29 تیم از کشورهای ایران، چین، سنگاپور، ویتنام، تایلند، هندوستان، قزاقستان، لائوس، اندونزی، استرالیا، مالزی، نیوزیلند، سریلانکا و عمان در آن حضور دارند.

گروه بندی مقدماتی تیم‌ها به قرار زیر است:

گروه یک: قزاق یک ، ویتنام یک و استرالیا یک

گروه دو: ایران یک ، چین دو و هنگ کنگ یک

گروه سوم: قزاق دو، سریلانکا یک و سنگاپور یک

گروه چهارم: نیوزیلند یک ، تایلند دو و هنگ کنگ دو

گروه پنجم: مالزی یک، تایلند دو، عمن دو و نیوزیلند دو

گروه ششم: تایلند یک، ایران دو (کرمان موتور) ، هند یک و لائوس دو

گروه هفتم: چین یک، اندونزی دو، استرالیا دو و لائوس یک

گروه هشتم: اندونزی یک، عمان یک، سریلانکا دو و هند دو

تیم ایران یک متشکل از پرویز فرخی و آق محمد سلاق در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 9 و 21 بر 16 هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و عصر روز یکشنبه در دومین بازی به مصاف چین دو رفت و مقابل این تیم دو بر یک شکست را پذیرا شد. نماینده کشورمان ست اول را 24 بر 22 پیروز شد ولی ست‌های دوم و سوم را 21 بر 19 و 15 بر 8 واگذار کرد تا به عنوان تیم دوم گروه خود به دور دوم این مسابقات صعود کند.

تیم ایران دو متشکل از کیا شوشتری‌زاده و شهرام قاسم‌خواه که با حمایت کرمان موتور راهی این رقابت‌ها شده است، صاحب دو پیروزی و یک شکست شد. ایران دو در مسابقه اول خود تیم هند یک را دو بر صفر با امتیازات 21 بر 17 و 21 بر 12 شکست داد و سپس لائوس دو را نیز دو بر صفر با امتیازات 21بر 15 و 21 بر 12 از مقابل برداشت و در آخرین بازی خود در دور مقدماتی مقابل تایلند یک دو بر صفر تن به شکست داد تا به عنوان تیم دوم گروه خود به دور بعد صعود کند.

 

کد خبر 166280
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز