همشهری‌آنلاین: عضو کمیسیون تلفیق مجلس از بررسی موضوع هدفمندی یارانه ها و کسب درآمد دولت از این راه در سال 91 در جلسه روز چهارشنبه این کمیسیون خبر داد و گفت: علی رغم تاریخ اعلام شده برای بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، ارائه آن تا روز یکشنبه بعید است.

مهر نوشت: غفار اسماعیلی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق مجلس روزچهارشنبه این هفته و شنبه هفته آینده برای بررسی موضوعات باقی مانده از جمله هدفمندی یارانه ها و موضوعات مربوط به نفت، میادین مشترک نفتی و نیروهای مسلح جلسه خواهد داشت، گفت: گزارش کمیسیون تلفیق به احتمال زیاد تا روز یکشنبه نهایی نمی شود و ما نهایتا اواخر هفته آینده کار بررسی بودجه 91 را در صحن مجلس آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: در بحث هدفمندی احتمالا وقت زیادی در کمیسیون صرف شود زیرا دولت دو پیشنهاد  کسب درآمد 100 هزار میلیارد تومانی و 135 هزار میلیارد تومانی را بدون ارائه جدول قیمت حامل های انرژی و تبعات افزایش قیمت ها و همچنین اثر آن در اشتغال را ارائه کرده است که از سوی کمیسیون با مخالفت مواجه شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: در مهلتی که کمیسیون به دولت داد تا جدول اصلاح قیمت ها را به مجلس ارائه دهد، گزارشی دریافت نشد و اعضای کمیسیون در نظر دارند با رد دو پیشنهاد نظر خود را در کمیسیون مطرح کنند و به تصویب برسانند.

اسماعیلی گفت: نظر مجلس ادامه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها است به شرطی که سهم تولید و صنعت و کشاورزی و حمل و نقل پرداخت شود. بنابراین نظر این است که درآمد دولت نهایتا 10 تا 15 درصد نسبت به سال 90 افزایش داشته باشد.

کد خبر 168428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز