چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باید به جنگ موقعیت پیش آمده رفت گفت: الان نیاز به آرامش داریم.

رویانیان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست پرسپولیس مقابل الهلال و تداوم روند ضعیف این تیم در چند هفته گذشته اظهار کرد: من همه چیز را تمام شده نمی‌دانم. فکر می‌کنم بازیکنان ما در آینده تلاش بیشتری خواهند کرد. ما با دنیزلی و بازیکنان به جنگ موقعیت پیش آمده خواهیم رفت و الان نیاز داریم که آرامش داشته باشیم.

 وی ادامه داد: به هیچ وجه به دنبال مقصر نیستم. چند بازی مهم تا پایان فصل باقی مانده که باید روحیه خود را برای این بازی‌ها حفظ کنیم. باید زندگی فوتبالی‌مان را با همین روند ادامه دهیم. شرایط سختی داریم اما ناامید نیستم.

 رویانیان در پاسخ به این سوال که پس از دیدار مقابل تراکتورسازی از جریمه بازیکنان پرسپولیس خبر داده بودید، آیا این کار عملی می‌شود یا خیر گفت: صبر کنید. باید به راه‌مان ادامه دهیم. من از نقطه نظرات همه پیشکسوتان استفاده می‌کنم اما سوال‌های زیادی از جامعه فوتبال و آنها دارم که به موقع آنها را مطرح خواهم کرد.

 مدیرعامل پرسپولیس افزود: مقابل شرایطی که برای پرسپولیس پیش آمده محکم می‌ایستم. هر روز کنار تیم می‌روم. باید روحیه بازیکنان را برای بازی‌های بعد آماده کرد.

 رویانیان با اشاره به اینکه کسر دو امتیاز و هجمه‌های بیرونی باعث شد پرسپولیس به این سمت برود، گفت: من این سوال را از همه دارم. چطور شد که پس از نتایج خوب پرسپولیس، تساوی در زمین الهلال و بردهای متوالی سه بر صفر مقابل نفت تهران، شش بر یک برابر الشباب و سه بر صفر مقابل الغرافه تیم نزول کرد و نتایج بدی گرفت؟ چه شد که بعد از این همه نتایج خوب یک دفعه نزول کردیم؟ این سوال جدی من است و معتقدم که دست‌هایی در کار است که پرسپولیس را تضعیف کند.

 وی همچنین گفت: البته رای عجیب و غریب کمیته انضباطی و کسر دو امتیاز باعث شد وضعیت روحی روانی بازیکنان ما بدتر شود. من از همه کارشناسان تشکر می‌کنم و از نظرات آنها استفاده خواهم کرد. اما بزرگترین سوال من از آنها و جامعه ورزش این است که چرا پرسپولیس به طور ناگهانی افت کرد؟ و چطور شد که تیم هم در لیگ و هم در آسیا نتایج بدی گرفت؟

 وی ادامه داد: مطمئنا در این شرایط که دستانی علیه پرسپولیس در کار است، راهی جز تحمل سختی نداریم. اگر پرسپولیس در شرایط عالی بود هرگز در این فوتبال نمی‌ماندم اما الان که این وضعیت به وجود آمده محکم می‌ایستم و همه چیز را درست می‌کنم.

 رویانیان درباره صحبتهای علی کریمی که گفته بود فصل آینده در پرسپولیس نمی‌مانم، گفت: باز هم می‌گویم صبر کنید. پرسپولیس باید از ریشه درست شود. من پیش‌بینی می‌کردم که وضعیت‌مان بحرانی شود اما مجبوریم این وضعیت را تحمل کنیم. پرسپولیس فقط برای امسال نیست و باید سال‌های بعد هم با قدرت کار کند. مدیریت باشگاه در این مدت تا جایی که توانست تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس به کار بست. ما از هیچ چیز دریغ نکردیم. آوردن دنیزلی و چند بازیکن خوب مثل مهدوی‌کیا، پولادی، آودوکیچ و زاید به کلی شرایط تیم را بهتر کرد اما الان در شرایط سختی هستیم و باید تحمل کنیم.

رویانیان همچنین با تشکر از هواداران پرسپولیس گفت: از هواداران باغیرت، متعصب و ارزشمند پرسپولیس تشکر می‌کنم. آنها بدانند که هر تصمیمی که از این به بعد گرفته می‌شود، همانطور که تا الان تمام تلاش خودم را کرده‌ام در راستای خواسته‌ها و نظرات هواداران است چراکه پرسپولیس چیزی نیست به جز آن چیزی که در قلب هواداران قرار گرفته است.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین پیروزی سپاهان را به این باشگاه تبریک گفت و اظهار کرد: به مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان سپاهان به خاطر پیروزی مقابل النصر تبریک می‌گویم. آرزو دارم که نمایندگان ایران در بازی‌های آسیایی شایسته تر از همیشه کار کنند.

کد خبر 168798
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز