همشهری آنلاین: اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات با آیت الله رفسنجانی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را تکذیب کرد.

در پی پخش برخی شایعات مبنی بر دیدار سید محمد خاتمی با اکبر هاشمی رفسنجانی و مذاکرات آن دو در خصوص انتخابات ریاست جمهوری یازدهم روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی مجمع آمده است:
در تاریخ 20و 21/2/91 در برخی پایگاههای خبری و روزنامه های وابسته که مهارت زیادی در شایعه سازی و دروغ پردازی به سبک خاص خود با اهداف مغرضانه سیاسی دارند خبری با عبارتهای مجهولی چون «شنیده می شود» و یا « گفته شده است » منتشر شده مبنی بر اینکه آقای خاتمی با آیت الله هاشمی رفسنجانی حول محور یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری!!! دیدار کرده اند و مطالب کذب دیگری که در ادامه این خبر خود ساخته آمده است.

ضمن تکذیب شدید انجام چنین دیداری ، به رسانه های مغرض که معلوم نیست از این نوع شایعه سازیها چه اهداف و برنامه هایی را دنبال می کنند توصیه می‌کنیم : فراموش نکنید سرمایه اصلی هر رسانه اعتبار و اطمینان مردم به آن و درصد پایبندی مسئولان آن به مبانی انسانی، صداقت و اخلاق رسانه ای است.

کد خبر 170042
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز