یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۳
۰ نفر

گروه اجتماعی: معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: استفاده از لفظ تاسیس قهوه‌خانه ویژه بانوان بدسلیقگی بوده و قرار است رستوران‌های ویژه بانوان ایجاد شود.

پروین هدایتی پس از آن به خبرنگار ایسنا چنین گفت که خبر اجازه تاسیس قهوه‌خانه‌های زنانه در پایگاه‌های خبری پیچیده بود و واکنش‌هایی را به همراه داشت. هدایتی در این باره افزود: استفاده از این لفظ درست نبوده و ایجاد رستوران‌هایی ویژه بانوان ایده‌ای است که با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران مطرح شد و هنوز ابعاد مختلف و تفاهمنامه آن‌ بررسی نشده است.به گفته او، طرح این ایده در راستای ایجاد فضایی مناسب برای بانوان همچون پارک بانوان است تا زنان هم بتوانند به راحتی با فراغ بال از این فضا استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در این رستوران‌ها که مخصوص خانم‌هاست قرار نیست از قلیان و اینگونه موارد استفاده شود؛ چرا که حتی در قهوه‌خانه‌ها نیز مجوز استفاده از قلیان تایید نشده است. به گفته هدایتی، ایده ایجاد رستوران‌های سنتی و غیرسنتی در فضای مناسب برای بانوان و به‌کارگیری پرسنل زن در این رستوران‌ها مورد استقبال قرار گرفته و در حال کارشناسی است.

کد خبر 171329
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز