دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم مستند "تهران درعکس" به کارگردانی روبرت صافاریان همراه با جلسه نقد وبررسی فیلم، روز چهارشنبه24 خرداد ماه ساعت 16:30 درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم مستند عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، هنرهای تجسمی در عرصه‌های گوناگون نقش و حضوری اساسی وکاربردی دارد و سینما نیز از حوزه‌هایی است که فراوان از ظرفیت‌های تجسمی وام می‌گیرد و جلوه‌های تصویری و صحنه‌های فیلم ها از نقش هنرهای تجسمی وسینما حکایت می‌کند واین ارتباط وپیوندی را میان هنرهای تجسمی و سینما برقرار کرده است.

به همین منظور ودر ادامه برنامه نمایش فیلم در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران، 24 خرداد ماه فیلم مستند "تهران درعکس" با موضوع تهران در عکس‌های دوره‌های مختلف تاریخ معاصر به کارگردانی روبرت صافاریان محصول سال 1386 به مدت 55 دقیقه به نمایش در می‌آید.

همچنین بعد از نمایش فیلم جلسه نقد بررسی فیلم های هنرهای تجسمی با حضور یکی از منتقدان سینما برگزار می‌شود.

علاقمندان برای استفاده از برنامه نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنندو یا برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www. Tmoca.com مراجعه یا با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس بگیرند.

 

کد خبر 173700

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز