مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این که تمامی طرح‌های موضعی و موضوعی شهر تهران تا پنج سال آینده تهیه می‌شود، گفت : طرح موضعی میدان امام حسین (ع) که پس از تهیه به تصویب کمیسیون ماده پنج رسیده هم اکنون در حال اجراست و به عنوان یکی از مهم ترین این طرح ها دنبال می‌شود.

میدان امام حسین

به گزارش تهران سما، علیرضا جاوید با با بیان این مطلب گفت: میدان امام حسین (ع) یکی از مهمترین میادین شهر تهران است و به دلیل اقداماتی که هم اکنون در این میدان در حال انجام است، تهیه طرح موضعی برای این میدان ضرورت دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح‌های موضعی و موضوعی لایه سوم از طرح‌های توسعه شهری هستند که بر پایه طرح تفصیلی تهیه و به تصویب می‌رسند گفت: طرح تفصیلی شهر تهران به صورت مشخص برای تمام بخش‌های شهر برنامه دارد و در بعضی نقاط که اهمیت بیشتری دارد طرح‌های موضعی موجب روشن شدن برنامه‌ها می‌شود که میدان امام حسین (ع) یکی از این نقاط است.

جاوید طرح تفصیلی را دومین لایه از طرح‌های توسعه شهری دانست و افزود: پس از ابلاغ و اجرای طرح تفصیلی تهیه طرح‌های موضعی و موضوعی در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون کار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تمامی طرح‌های موضعی و موضوعی شهر تهران تا پنج سال آینده تهیه می‌شوند اظهار داشت: تعدادی از طرح‌ها در دست تهیه است که در ماه‌های آینده برای تصویب به کمسیون ماده 5 ارائه می‌شود.

کد خبر 174982
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز