در مجمع انتخاب کمیته رسانه بازار سرمایه که با حضور نمایندگان اغلب رسانه‌های فعال در بازار سرمایه برگزار شد، پنج عضو این کمیته برگزیده شدند.

به گزارش ایسنا، در این مجمع که با حضور نمایندگان اغلب رسانه‌ها در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، سروش خسروی‌فر از روزنامه همشهری، الهام علاقه‌بندان از روزنامه ایران و ستاره شهریاری از روزنامه جهان صنعت (به‌عنوان نمایندگان رسانه‌های مکتوب) و فرزانه حسینی‌پور از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و علیرضا امامی از پایگاه خبری بورس‌نیوز (به‌عنوان نمایندگان رسانه‌های مجازی) با اکثریت آرا به‌عنوان اعضای کمیته رسانه بازار سرمایه انتخاب شدند.

همچنین اعضای این کمیته در نخستین جلسه خود که در محل سازمان بورس تشکیل شد، فرزانه حسینی‌پور و سروش خسروی‌فر را به‌عنوان نمایندگان کمیته رسانه در شورای اطلاع‌رسانی بازار سرمایه انتخاب و به این شورا معرفی کردند. شورای اطلا‌ع‌رسانی بازار سرمایه پس از تصویب دستورالعمل فعالیت این شورا از سوی ریاست سازمان بورس (دستورالعمل مهرماه سال89) با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی میان ارکان بازار سرمایه و رسانه‌های فعال در این عرصه در اجرای برنامه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، تشکیل شد.

کد خبر 177254
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز