یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۱ - ۰۵:۱۲
۰ نفر

گروه ادب و هنر: سری جدید برنامه «راز» در ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

نادر ‏طالب‌زاده

برنامه راز با اجرای نادر طالب‌زاده قرار است در 12قسمت تا پایان ماه مبارک رمضان چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه چهار روی آنتن برود. در سری جدید، برنامه راز قرار است با ساختاری متنوع‌تر از گذشته به‌صورت ترکیبی شامل یک گفت‌وگوی زنده، گزارش و وله موضوعات تازه‌ای را مورد توجه قرار دهد.

جذابیت موضوعات و میهمانان در عرصه‌های مختلف که حرفی نو داشتند از جدی‌ترین مؤلفه‌های موفقیت مجموعه راز در دو سال گذشته بود. برنامه راز برنامه روتین شبکه چهار نیست اما هر سال در مناسبت‌های خاص مانند دهه فجر و ماه مبارک رمضان جزو ویژه‌برنامه‌های خاص این شبکه است. برنامه راز که در مجموعه‌های گذشته خود توانسته بود ‏ارتباط خوبی با مخاطب برقرار ‏کند قرار است در ‌ماه مبارک ‏رمضان سری جدید خود را ‏آغاز کند. این برنامه در سری ‏اول خود با دعوت از چهره‌‏های فرهنگی و هنری که کمتر ‏در تلویزیون حضور پیدا کرده ‏بودند توانست مجموعه‌ای ‏موفق را روی آنتن ببرد.

سری ‏دوم برنامه اما بیشتر به مسائل ‏روز ، اقتصادی، عدالت ‏و مسئله ربا و بانکداری و ‏تحولات منطقه و جهان ‏پرداخت. حضور چهرهایی ‏مثل حسین بهزاد، ابراهیم حاتمی‌‏کیا و یوسفعلی میرشکاک در ‏سری اول از نقاط قوت این ‏برنامه به حساب می‌آمد. نادر ‏طالب‌زاده مجری ‏این برنامه در گفت‌وگو با ‏همشهری درباره سری جدید ‏این برنامه گفت: سری جدید ‏برنامه راز از حیث موضوع ‏ادامه همان برنامه قبلی ‏است. وی تأکید کرد: در سری ‏قبلی برنامه که قبل از عید بود ‏درباره موضوعاتی مثل عدالت ‏اجتماعی، زمین‌خواری، ربا و ‏ماجراهای جهاد سازندگی بحث ‏شده بود که در سری جدید ‏علاوه بر پیگیری مباحث قبلی ‏به موضوعات جدیدی نظیر ‏تهاجم فرهنگی، سینما و جنگ ‏نرم خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: بعضی از موضوعات سری ‏جدید به موضوعات روز برمی‌‏گردد که در میان آنها بعضی ‏موضوعات اقتصادی را هم ‏مطرح خواهیم کرد. طالب‌زاده ‏همچنین از بحث درباره ‏موضوع معماری در سری ‏جدید راز خبر داد و گفت: در ‏سری جدید بنا داریم درباره ‏معماری اسلامی و معماری ‏مساجد صحبت کنیم و به این ‏نکته بپردازیم که مساجد ما تا ‏چه میزان دارای فضا و روح ‏معنوی هستند. ‏

کد خبر 177432

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز