گروه حوادث: مــهاجــمان آتش‌افروز با حمله به‌خودروی حمل موتورسیکلت‌های متخلف و به آتش‌کشیدن آن قصد سرقت موتورها را داشتند که با اقدام بموقع مأموران منطقه سه پلیس راهور تهران دستگیر شدند.

عصر 29تیرماه سال‌جاری مأموران منطقه سه راهنمایی و رانندگی تهران در خیابان ولیعصر با اجرای طرح برخورد و توقیف موتورسیکلت‌های متخلف، 9موتورسیکلت را به‌دلیل تخلف، توقیف و سوار خودروی حمل موتورها کردند. دقایقی بعد مأموران در حال انتقال موتورهای توقیف‌شده به پارکینگ بودند که در اتوبان آزادگان مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند.

مهاجمان با مأموران درگیر شدند و بعد از متوقف کردن خودروی آنها تعدادی از موتورهای توقیف‌شده را به سرقت بردند. آنها سپس اقدام به ریختن بنزین روی خودروی حمل موتورها کردند و آن را آتش زدند. سرهنگ اسماعیلی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران با بیان این خبر گفت:

با اطلاع دیگر مأموران از این حادثه، موضوع به آتش‌نشانی گزارش و عملیات شناسایی مهاجمان شروع شد.وی ادامه داد: مأموران با اقدام بموقع مانع از فرار متهمان شدند که سرانجام با حضور مأموران کلانتری چهاردانگه مهاجمان دستگیر شدند. این در حالی بود که آتش‌نشانان نیز با حضور در محل، آتش را خاموش کردند. سرهنگ اسماعیلی افزود: تحقیق از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

کد خبر 178558
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز