چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: چند ساعت بعد از اعلام افزایش 30 لیتری بنزین در شهریور به عنوان عیدی به مردم، مسئولان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، این اقدام را غیر عملی دانسته و اعلام کردند شاید مهر ماه بتوانند این 30 لیتر را واریز کنند.

به گزارش مهر، بهروز مرادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران از افزایش 30 لیتری بنزین خودروها برای شهریورماه به عنوان عیدی خبر داد.  با این وجود مسئولان ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، وزارت نفت، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از این مصوبه بنزینی دولت اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

moreسهمیه بنزین شهریور 30 لیتر افزایش یافت

 یک مقام مسئول در ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور  در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه تصمیم افزایش 30 لیتری بنزین خودروها را از طریق پیامک یکی از رسانه‌ها دریافت کرده است، گفت: واریز این سهمیه اضافی در شهریورماه بعید به نظر می‌رسد.

 وی با اعلام اینکه سهمیه بنزین خودروهای عمومی، خدماتی و شخصی ساعت 24 بامداد امروز یک شهریور ماه به کارت‌های هوشمند سوخت واریز شده است، تصریح کرد: با توجه به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری سامانه هوشمند سوخت امکان واریز 30 لیتر سهمیه اضافی حداقل تا پایان شهریور ماه امکانپذیر نیست.

 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود این سهمیه اضافی 30 لیتری مهر ماه به کارت‌های هوشمند سوخت واریز شود، بیان کرد: اطلاعات کامل‌تر را باید از سامانه هوشمند شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری کرد.

 در همین حال یک مقام مسئول در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی هم با اظهار بی‌اطلاعی از این مصوبه بنزینی امروز دولت، بیان کرد: باید وضعیت سامانه هوشمند سوخت برای واریز این سهمیه بنزین مورد بررسی قرار بگیرد.

 به گزارش مهر، برای شهریورماه سال جاری تغییری در سهمیه بنزین خودروهای شخصی، عمومی و خدماتی ایجاد

کد خبر 181915
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز