همشهری آنلاین: رئیس مرکز توسعه ورزش همگانی و تفریحی سازمان تربیت بدنی با اشاره به نهادینه کردن ورزش در بین اقشار مختلف جامعه،‌ برنامه‌های ورزش همگانی را در سه ماهه اول سال جاری اعلام کرد.

محمد هادی حسام معاون سازمان و رییس مرکز توسعه ورزش همگانی و تفریحی در گفتگو با سایت خبری ورزش ایران گفت: ‌با توجه به تأکید معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی بر توسعه و تعمیم ورزش در بین اقشار مختلف جامعه،‌ این مرکز در نظر دارد با اجرای برنامه‌های مختلف در این راه گام برداشته و اهداف کلان سازمان تربیت بدنی را محقق سازد.

وی افزود: بر همین اساس در 24 فروردین ماه امسال برنامه پیاده روی عمومی به مناسبت روز ملی فناوری و انر‍‌ژی هسته‌ای را در دستور کار قرار دارد که به صورت همگانی و سراسری برگزار خواهد شد. ضمن آنکه در 28 اردیبهشت ماه 86 نیز به مناسبت لغو امتیاز تنباکو و روز ملی مبارزه با دخانیات برنامه کوهنوردی عمومی را برگزار خواهدکرد که امید است با استقبال پر شور مردم خوب کشور مواجه شود.

حسام گفت: دوچرخه سواری عمومی و برنامه اسکیت به مناسبت آزاد سازی خرمشهر در روز 25 خرداد ماه سال جاری،‌ از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال 86 خواهد بود که امیدورایم با این اقدامات زمینه توسعه ورزش در بین اقشار مختلف جامعه بیش از پیش مهیا شده و عموم جامعه به اهمیت ورزش همگانی پی ببرند.

کد خبر 18606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز