همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت:‌ در صورت تصویب مجلس و متوقف شدن مرحله دوم فاز هدفمندی یارانه ها، یارانه‌های نقدی خانوارها پرداخت خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «لطف‌الله فروزنده» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اعلام این خبر گفت: یارانه‌های نقدی خانوارها در صورت عدم اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، همچنان پرداخت می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اذعان به اینکه «پرداخت یارانه‌ها در صورت اجرا نشدن مرحله دوم فاز هدفمندی یارانه‌ها با اصل هدفمندی و قانون هدفمندی در تعارض است»، اظهار داشت: با وجود این نکته و در صورت تصویب قانون مجلس نیز یارانه‌های نقدی خانوارها پرداخت خواهد شد.

اظهارات فروزنده درباره تداوم پرداخت یارانه به مردم در حالی عنوان شده که «محمدرضا باهنر» نایب رئیس مجلس امروز به فارس گفته است: «بخشی از پولی که در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها به مردم داده شد، با استقراض از بانک مرکزی بود که خود این کار نقدینگی را افزایش می‌دهد و تورم را افزون می‌کند.»

بر طبق این گزارش، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس به بررسی یک فوریت طرح اصلاح دو جزء 44 و 45 قانون بودجه سال 1391 کل کشور پرداختند و یک فوریت این طرح را با 179 رأی موافق، 17 رأی مخالف و 20 رأی ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر تصویب کردند.

 

کد خبر 187349
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز