همشهری آنلاین: روح الله حسینیان بابیان این‌که احمدی‌نژاد نباید در شرایط کنونی برای بازدید از زندان اوین اصرار کند، صرف‌نظر کردن رییس جمهور از این موضوع را خواستار شد.

در حاشیه مراسم هفتمین روز در گذشت آیت‌الله انواری روح‌الله حسینیان عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در جمع خبرنگاران درباره درخواست رییس جمهور برای بازدید از زندان اوین گفت: احمدی‌نژاد نباید در شرایط کنونی به بازدید از اوین اصرار کند و به نظر هدفی سیاسی پشت سر این اصرار وجود دارد و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور باید از این موضوع صرفنظر کند.

ایسنا گزارش داده، وی در پاسخ به سوالی درباره بحث دولت وحدت ملی با بیان این‌که وحدت ملی قطعا خواست همه ماست، اظهار کرد: هرچه کشور به سمت وحدت حرکت کند، منافع ملی آن تامین خواهد شد، اما کسانی که طرح دولت وحدت ملی را عنوان می‌کنند، صرفا به دنبال احیای چنین دولتی هستند که در جریان فتنه 88 شکست خورد.

وی افزود: با توجه به موقعیت بین‌المللی کشورمان و این‌که قدرت‌ها به دنبال وارد کردن ضربه به ایران هستند، هرچه بین قوا اختلاف ایجاد کنیم و مسوولان تظاهر به اختلاف کنند، دشمن احساس می‌کند که به پیروزی نزدیک شده است و در نتیجه فشار را بیشتر می‌کند.

وی افزود: تجربه نشان داده هرگاه تشنجی بین سران قوا ایجاد شود، دشمنان یک موضع تازه علیه جمهوری اسلامی ایران لحاظ می‌کنند.

کد خبر 188608
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز