همشهری آنلاین: افتتاحیه طرح مطالعاتی آثار شهید مرتضی مطهری و همچنین رونمایی از کتاب بینش مطهر در تفسیر المیزان به همت بسیج شهرداری تهران امروز در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، پیرهادی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران در مراسم رونمایی از کتاب بینش مطهر در تفسیر المیزان، درباره تشکیل مرکز آموزش بسیبج شهرداری گفت: از رویکردهای ما بحث ارتقای دانش و مهارت بسیجیان شهرداری و شهروندان شهر تهران بوده است و از آنجا که امکانات این سازمان نسبت به سایر دستگاه‌ها گسترده و بیشتر شده است در این مجموعه خود را مکلف دیده‌ایم که در زمینه‌های گوناگون فعالیت کرده و به همین منظور مرکز آموزش را دایر کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در این مرکز درباره موضوعاتی همچون بحث بنیان خانواده، طرح مطالعاتی شهید مطهری، خطرات فضای سایبری و آموزش در زمینه اطلاع رسانی و خبر ورود پیدا کرده‌ایم.

پیرهادی با اشاره به طرح مطالعاتی شهید مطهری اظهار کرد: در این طرح از حضور اساتیدی همچون دکتر محمد دوست و هاشمی گلپایگانی این طرح را با پیشنیه قوی در استان‌های کشور و شهر تهران ارایه کرده‌‍اند. به گونه‌ای که این کار در نهایت در دوفاز انجام شد.

وی درباره آموزش 400 نفر به صورت غیرحضوری در این سازمان افزود: در این طرح آموزش غیرحضوری را دنبال می‌کنیم که در نهایت افراد با آزمون به مرحله بعد راه می‌یابند و همچنین در این آموزش‌ها تربیت مربی را نیز در نظر گرفته ایم به طوری که شاهد استقبال گسترده‌ای از مردم شهر تهران بوده‌ایم و همچنین آموزش در این زمینه را از دو هزار نفر به سه هزار نفر افزایش داده‌ایم.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران با اشاره به دستورالعمل فرهنگی بسیج شهردار تهران گفت: آثار و ارزش‌ها و باورهای استاد مطهری در این کتاب ترویج داده شده به گونه‌ای که در نظر داریم در بعد تربیتی نیز کارهای زیادی را به انجام رسانیم. همچنین آثار شهید مطهری به گونه‌ای است که در زندگی روزمره ما باید جنبه کاربردی به خود بگیرد و در این زمینه بایستی افق‌های دورتری را ترویج دهیم به گونه‌ای که می‌توان همت این استاد شهید را در مبارزه با استکبار و صهیونیست در روز قدس ببینیم.

کد خبر 190945
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز