همشهری آنلاین: وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی با رمضان عبدالله آمادگی خود را برای سفر به غزه اعلام کرد و از آمادگی جمهوری اسلامی برای ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه در زمینه دارو و غذا به مردم غزه خبر داد.

فارس نوشت: در تماس تلفنی امروز (جمعه) علی‌اکبر صالحی با رمضان عبدالله از رهبران جهاد اسلامی فلسطین، آخرین وضعیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

صالحی در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن ابلاغ تسلیت دولت جمهوری اسلامی ایران به خانواده شهدا حملات اخیر در فلسطین و آرزوی موفقیت و پیروزی برای مردم فلسطین و تجلیل از تلاش‌های مقاومت، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تداوم حمایت‌های سیاسی و کمک‌های انسان دوستانه به ویژه در زمینه دارو و غذا اعلام کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین آمادگی خود را به منظور سفر به غزه و ابراز همبستگی و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و مقاومت اعلام کرد.

رمضان عبدالله نیز در این تماس تلفنی ضمن تبیین آخرین تحولات و حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و غزه از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: پس از خدای متعال ما از حمایت‌های ارزنده معنوی، سیاسی و انسان‌دوستانه ایران برخوردار بوده‌ایم.

کد خبر 191419
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز