همشهری‌آنلاین: سرمربی استقلال تهران، اصفهان را پایتخت ورزش کشور دانست و افزود: سپاهان امروز بازی زیبایی را ارائه کرد و اگر ده بار دیگر هم این بازی را ببینیم باز هم کم است.

ss

امیر قلعه نویی با بیان اینکه سپاهان تیم با برنامه ای است افزود: بازیکنان ما دیر به ترکیب تیم اضافه شدند و در وضعیت خوبی قرار نداشتیم .

وی با اشاره به اینکه اگر آرش برهانی دقت می کرد وضعیت ما در این بازی بهتر می شد گفت: داور این بازی حق قضاوت در رقابتهای جهانی را دارد اما فکر کنم اخراج نکونام درست نبود.

قلعه نویی در مورد وضعیت تیم ملی هم گفت: کارشناسان قلعه‌نویی و دایی را محاکمه می‌کنند در حالی که دایی اسطوره فوتبال ما است و باید کمکش کنیم تا رئیس AFC شود.

وی گفت : چرا باید افرادی مثل دادکان و مصطفوی خانه نشین باشند ؟

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هم بعد از شکست تیمش گفت: استقلال از تک موقعیتهای خود بهترین استفاده را کرد و از فرصتهای زیاد خود نتوانستیم بهره ببریم.

ارزیابی کرانچار

زلاتکو کرانچار با تبریک این پیروزی به تیم استقلال واکنش‌های خوب مهدی رحمتی را مهمترین عامل پیروزی استقلال دانست و افزود: تا آخرین روز رقابت ادامه دارد و ما حتما از شانس های مهم قهرمانی در لیگ برتر هستیم .

وی با بیان اینکه در نیم فصل به چند تغییر نیاز داریم گفت : برخی از بازیکنان نیاز به زمان دارند و باید خود را با تیم هماهنگ کنند اما از روند روبه رشد تیم رضایت دارم و این روند را امروز در بازی مشاهده کردیم.

در حساس ترین دیدار هفته پانزدهم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاه‌های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه یک بر صفر مغلوب مهمانش استقلال تهران شد.

کد خبر 191730
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز