سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجتبی تقوی به خاطر آنچه که تماس‌ باشگاه استقلال با برخی از بازیکنان سایپا خواند، از رفتار مدیران آبی‌ انتقاد کرد و آن را ناجوانمردانه خواند.

تقوی

سرمربی سایپا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه باشگاه‌هایی مانند استقلال که بازیکنان ما را می‌خواهند به طور رسمی مذاکره نمی‌کنند و شخصا با بازیکن تماس گرفته تا او را وسوسه کنند. این بازیکنان تا پایان فصل با ما قرارداد دارند و از الان برای انتهای فصل با آنها تماس گرفته می‌شود. این باعث می‌شود بازیکنان خدای ناکرده در نیم فصل دوم احتیاط بیشتری به خرج داده و بیش از پیش مراقب سلامتی‌شان باشند؛ در حالی که فوتبال یک ورزش فیزیکی و درگیرانه است که در آن سخت‌کوشی و جنگندگی حرف اول را می‌زند.

تقوی تاکید کرد: ما بازیکنی نگرفته‌ایم اما همواره مورد حمله تیم‌های پولدار بوده‌ایم. باید نظارت‌های بیشتری در این موارد صورت گیرد. رفتار استقلال ناجوانمردانه‌ است. فوتبال جوانمردانه این نیست که در یک مسابقه توپ را زمان مصدومیت بازیکن حریف به بیرون بزنید. فوتبال جوانمردانه باید در خارج از زمین هم وجود داشته باشد. من به تمام بازیکنانم هشدار دادم و به آنها گفتم خیلی از این تماس‌ها صوری است و معلوم نیست این باشگاه‌ها شما را بخواهند؛ ضمن این‌که عملکردتان در نیم فصل دوم در تصمیم‌گیری پایان فصل آنها تاثیر زیادی دارد.

وی همچنین درباره بازی چهارشنبه (5 دی) فوتبال سایپا مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: "خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بازیکنان برای این مسابقه مهم و دشوار آماده‌اند. تیم در نیم فصل اول روند رو به رشدی داشت؛ هر چند موانعی سر راهمان بود که هنوز برطرف نشده است. این موانع مربوط به داوری‌های ماست و فکر می‌کنم سایپا بیش از هر تیم دیگری از داوری ضربه خورده است. با این حال باید بدون توجه به این مسائل تلاش خودمان را داشته باشیم و به پشتوانه تیم جوانی که داریم، بتوانیم نتایجی بهتر از نیم‌فصل اول کسب کنیم."

کد خبر 195632
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز