همشهری آنلاین: جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای اعلام کرد: نهم دی‌ ماه خون تازه‌ای را در رگ‌های مردم جاری و انقلاب اسلامی را از گزند بسیاری از خطرات مصون کرد.

نهم دی

فارس نوشت: بیانیه جهاد دانشگاهی که به مناسبت سالروز حماسه نهم دی‌ ماه سال 88 صادر شده، آورده است:

در تاریخ انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند، هرگاه پای دفاع از اسلام عزیز، خط ولایت فقیه و کیان ملی پیش آید، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌ای خواهند ایستاد.

این مردم اثبات کرده‌اند، در راه حفظ آرمان‌ها و اعتقادات خویش که برآمده از اسلام ناب محمدی (ص) است، هرگز با کسی مصالحه و معامله نخواهند کرد و حاضرند تا جان خویش را برای این آرمان‌ها نثار کنند.

یکی از مهمترین جلوه‌های حضور حماسی مردم در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی، حماسه عظیم نهم دی‌ماه 1388 بود که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد.

نهم دی‌ماه عرصه خروش ملتی مسلمان و مکتبی و دلبسته به تعالیم اهل بیت(ع)، برعلیه توطئه‌های نرم دشمنان انقلاب، فریب‌کاری و فتنه‌گری عوامل آنها در کشور بود و این حرکت خودجوش توانست همچون کوهی عظیم در مقابل سیل تهاجمات علیه انقلاب اسلامی بایستد.

به تعبیر دیگر نهم دی‌ماه خون تازه‌ای را در رگ‌های مردم جاری و انقلاب اسلامی را از گزند بسیاری از خطرات مصون کرد.

ما جهادگران جهاد دانشگاهی در سالروز این حماسه بزرگ با گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جهاد علمی با تأکید بر تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام می‌دارند همواره رهرو و مطیع امر ولایت خواهند بود و همراه با سایر اقشار مردم در برنامه‌های بزرگداشت این حماسه شرکت می‌کنند و هرگز عهدی را که با امام راحل (ره) و شهدا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بستند، فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 195782
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز