همشهری آنلاین: دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ در حال بررسی شرایط برای تعیین زمان دیدارهای معوقه هفته بیستم لیگ برتر است.

مهدی محمد نبی در گفت و گو با ایسنا درباره زمان انجام دیدارهای معوقه هفته بیستم لیگ برتر که به دلیل آلودگی هوای تهران لغو شد، گفت: هم اکنون مسئولان سازمان لیگ در محل کارشان حضور دارند و در حال بررسی برنامه لیگ هستند تا طی امروز یا فردا (شنبه 16 دی) زمان انجام دیدارهای معوقه را تعیین کنند.

وی در واکنش به اعتراض برخی مربیان از جمله مجتبی تقوی مبنی بر این که لغو دیدارهای چند تیم به ضرر سایر تیم‌هاست و شرایط باید برای همه یکسان باشد گفت: اولا که برخی شرایط مانند آلودگی هوا در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ نیست و در چنین شرایطی سلامت بازیکنان از هر چیزی مهمتر است. دوم این که استاندارد کار می‌گوید که در هفته‌ پایانی همه بازی‌ها به صورت همزمان برگزار شود، پس شرایط یکسان مربوط به آن زمان است نه حالا.

وی در پایان گفت: به هر حال برخی تیم‌ها برای بازی روز سه شنبه خود برنامه ریزی کرده‌اند، بلیت گرفته‌اند و هتل رزرو کرده‌اند و نمی‌شد که برنامه همه تیم‌ها را به خاطر آلودگی هوا به هم بزنیم.

کد خبر 196727
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز