همشهری آنلاین: یک مقام مسئول از توزیع کالاهای اساسی با کوپن الکترونیک توسط 200 هزار عامل فروش و اولویت ۵ قلم کالا در این رابطه خبر داد.

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در خصوص نتایجی که جلسات مشترک دولت و مجلس داشته است، گفت: طرحی که دولت به دنبال آن است همان سیستم کالابرگی است اما به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در حال حاضر 200 هزار عامل فروش کالا برگ در کشور این آمادگی را دارند تا به محض دستور مقامات کالاهای مورد نیاز از طریق سیستم کالا برگی عرضه شوند.

وی در واکنش به این سؤال که چه کالاهایی در اولویت توزیع قرار دارند، گفت: 5 کالای اساسی برنج، روغن، شکر، گوشت و مرغ در اولویت توزیع توسط سیستم کالا برگ الکترونیک هستند.

به گزارش فارس پیش‌تر نیز برخی از نمایندگان مجلس و مقامات دولتی اعلام کرده بودند که کالاهای اساسی در قالب کارت اعتباری الکترونیکی به اقشارهای کم درآمد و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی توزیع می‌شود.

ارتقای قدرت خرید و بهبود معیشت مردم در کنار مهار تورم و حمایت از تولید داخلی در ماه‌های آینده از اولویت‌های مباحث جلسات اخیر دولت و مجلس است که با تاکید رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است.

کد خبر 198789
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز