چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۴:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: حزب الله اعلام کرد در درگیریهای جدید با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق عیتا الشعب،قنیطره و برج الملوک در جنوب لبنان پنج تانک پیشرفته میرکاوای ارتش اسرائیل را منهدم کرده که خدمه آن کشته یا زخمی شده اند.

به گزارش شبکه خبری الجزیره حزب الله همچنین اعلام کرده در درگیریهای روز چهارشنبه با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در  در روستاهای عیتا الشعب و دبل درمنطق بنت جبیل در جنوب لبنان دستکم12 نظامی اسرائیلی را کشته و 40 تن دیگر را زخمی کرده است.
 
همچنین منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن 7 نظامی اسرائیلی در جریان درگیریهای روستای دبل و کشته شدن 4 سرباز دیگر با موشکهای ضد تانک خرب الله اعتراف کردند.

 از سوی دیگرمبارزان حزب الله لبنان روز اهداف اسرائیلی در عمق 68کیلومتری فلسطین اشغالی را با موشک خیبر -1 هدف قرار داده و با اشغالگران درگیر و تلفات و خسارتهایی را وارد کردند.
 و ارتش رژیم صهیونیستی نیز به حملات هوایی و توپخانه ای خود ادامه داد وجنگنده های اسرائیلی روز  چهارشنبه منطقه صور در جنوب و منطقه بعبلک در شرق لبنان را بمباران کردند.

در همین حال، مبارزان حزب الله لبنان اعلام کردند که شهرک صهیونیستی بیت شان در فاصله 68کیلومتری مرز فلسطین اشغالی با لبنان را هدف موشک های خود از نوع خیبر -1قرار داده اند.

منابع حزب الله لبنان در بیانیه دیگری نیز از حملات موشکی به شهرک صهیونیستی تسورین و شهرک عکا در شمال فلسطین خبر دادند. مبارزان حزب الله همچنین شهرک صفد در شمال فلسطین اشغالی را موشک باران کردند که براساس گزارشها دست کم دو صهیونیست زخمی شده اند.

مبارزان حزب الله همچنین شهرک های صهیونیستی کریات شمونه، سیدی الیعازر، افیفیم و یروون را موشک باران کردند و شهرک صهیونیستی زخرون در فاصله 60کیلومتری مرز فلسطین اشغالی با لبنان را با موشک های فجر-1 هدف قرار دادند.

در اقدام دیگری کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با گسترش حملات زمینی ارتش اسرائیل در خاک لبنان موافقت کرد.منابع رژیم صهیونیستی مدت این حملات را 30 روز اعلام کرده اند.

 

کد خبر 1998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز