همشهری آنلاین: نمایندگان فرانسه و ایتالیا در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی بر میزبانان خود پیروز شدند.

Pastore

سه‌شنبه شب (24 بهمن) تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف والنسیای اسپانیا رفت و موفق شد این تیم را با حساب 2 بر 1 شکست دهد. البته این برد به قیمت از دست دادن ستاره سوئدی این تیم، زلاتان ابراهیموویچ تمام شد که در دقیقه 2+90 با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد و نه تنها بازی برگشت را از دست داد، بلکه با محرومیت از سوی یوفا نیز روبرو خواهد شد.

در این بازی ابتدا لاوزی در دقیقه 10 تیم فرانسوی را پیش انداخت. در دقیقه 43 بازهم پاری سن ژرمن و این بار توسط پاستوره به گل رسید و نیمه اول با همین دو گل به اتمام رسید. اما در نیمه دوم رامی در دقیقه 90 یکی از گل‌ها را جبران کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

اما در دیگر بازی هم‌زمان یوونتوس میهمان سلتیک گلاسکوی اسکاتلند بود. در این دیدار بانوی پیر با گل دقیقه 3 ماتری نیمه اول را به سود خود رقم زد. در نیمه دوم هم این نتیجه تا دقیقه 77 ادامه یافت تا این که در این دقیقه مارکیسیو گل دوم و در دقیقه 83 هم ووچینیچ گل سوم را برای قهرمان ایتالیا وارد دروازه سلتیک کردند تا یوونتوس با پیروزی سه بر صفر به خانه بازگردد.

 

کد خبر 201323
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز