همشهری آنلاین: سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 نیروی زمینی سپاه گفت: یگان‌ها امروز با پشتیبانی آتش هوایی، پشتیبانی اطلاعاتی پهپادها و توپخانه نیروی زمینی سپاه به اهداف خود دست یافته و با آتش مستقیم به اهداف شلیک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار حمید سرخیلی در همین رابطه اظهار کرد: از روز گذشته یگان‌های سپاه پذیرای گردان‌های امام حسین(ع) بسیج بودند و بعد از ورود ده‌ها گردان بسیج، امروز مرحله اول دفاع ثابت منطقه‌ای آغاز شد.

وی ادامه داد:‌ در این مرحله از رزمایش یگان‌ها از مواضع خود خارج و وارد رزم‌گاه شدند و با پشتیبانی آتش هوایی، پشتیبانی اطلاعاتی پهپادها و توپخانه نیروی زمینی سپاه به اهداف خود برسند و با آتش مستقیم به اهداف شلیک کنند.

سرخیلی تاکید کرد:‌ سیستم‌های جنگال (جنگ الکترونیک) ما موفق شدند اکثر امواجی که به سیستم‌های مختلف برای مختل کردن سیستم‌های ارتباطی چند لایه ما فرستاده شده‌اند را شناسایی کنند.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم 8 نیروی زمینی سپاه در پایان اظهار کرد:‌ در مراحل بعدی از نوآوری‌های جدید نیروی زمینی سپاه که به تولید رسیده و تحویل یگان‌ها رسیده استفاده می‌کنیم.

کد خبر 202634
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز