همشهری آنلاین: دانشگاه زاهدان که یکی از میزبانان ورکشاپ های آموزشی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت است، روز دوشنبه 7 اسفند طی مراسم اختتامیه، آثار برگزیده ورکشاپ نقاشی را معرفی می‌کند.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در این مراسم که با حضور دبیراجرایی جشنواره، اساتید و دانشجویان دانشگاه زاهدان برگزار می‌شود، آثار برتر دانشجویان به نمایش در آمده و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

حبیبی دبیر اجرایی جشنواره در این باره گفت: در پروسه یک ماهه کارگاه دانشگاه زاهدان 30 اثر به صورت انفرادی و گروهی توسط دانشجویان تولید شده است که همه این آثار به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

حمیده محمودزاده مدرس و مسئول این ورک شاپ نیز توضیح داد: کار ورکشاپ از دی ماه 91 آغاز شد و پس از مراحل طراحی، در 15 بهمن ماه آثار تحویل داده و مرحله داوری نیز تا پایان بهمن ادامه داشت.

وی استقبال دانشجویان از ورکشاپ های جشنواره جهانی هنر مقاومت را خوب ارزیابی کرده و یادآور شد که برای دومین بار است که کارگاهی با این موضوع را در دانشگاه زاهدان برپا می‌کنیم و بازخورد آن قابل توجه بوده است.

محمودزاده تعداد آثار برگزیده ورکشاپ را سه اثر اعلام کرد که توسط هیات داوران متشکل از حمید جعفری شکیب و خودش داوری شده اند.

این هنرمند، هنرمقاومت را هنری درونی با بازتاب بیرونی دانسته و می‌افزاید: هنر مقاومت، متاثراز روح زمان خود، می‌تواند جلوه های متفاوتی پیدا کند.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با دبیری حبیب الله صادقی در آذرماه 92 برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار به این جشنواره در بخش های دوازده گانه هنرهای تجسمی تا 20 اسفند ادامه دارد.

 

کد خبر 202998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز