گروه حوادث: عامل تیراندازی لاس‌وگاس که باعث مرگ سه نفر و مجروح شدن دست‌کم شش نفر شده بود در هتلی در لس‌آنجلس دستگیر شد.

حوادث خارجی

ماجرای این تیراندازی مرگبار ساعت 4:30سوم اسفنده‌ماه رخ داد. وقتی دو خودروی رنجرور و مازراتی سر یک چهارراه در شهر لاس‌وگاس به هم رسیدند، سرنشینان رنجرور شروع به تیراندازی به سوی راننده مازراتی کردند. خودروی مازراتی به یک تاکسی برخورد کرد و تاکسی منفجر شد و راننده تاکسی و مسافرش دردم کشته شدند.

در جریان این تیراندازی، راننده مازراتی به ضرب گلوله کشته شد و فردی که کنار او نشسته بود نیز مجروح شد. بعد از انفجار تاکسی نیز شش خودروی دیگر در این محل با هم برخورد کردند که در جریان این تصادف‌ها دست‌کم پنج نفر مجروح شدند. مأموران پلیس بعد از انجام تحقیقات اولیه اعلام کردند که احتمالا درگیری راننده‌های رنجرور و مازراتی در ورودی یکی از هتل‌های لاس‌وگاس، منجر به این تیراندازی شده است. با این اطلاعات تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مأموران توانستند عامل اصلی این تیراندازی مرگبار را شناسایی کنند.

این مرد، جوان 26ساله‌ای به نام عمار هریس بود که در سال گذشته نیز به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز جنسی دستگیر شده بود. چند روز بعد از حادثه خودروی رنجرور این مرد در آپارتمانی در مرکز شهر پیدا شد اما هیچ ردی از او به‌دست نیامد. مأموران که حدس می‌زدند وی به خارج از کشور گریخته باشد، تحقیقات بین‌المللی برای یافتن ردی از او را شروع کردند تا اینکه پنجشنبه گذشته اطلاعاتی به‌دست آوردند که نشان می‌داد مرد جنایتکار در هتلی در هالیوود مخفی شده است. این هتل به محاصره تیم‌های عملیاتی درآمد و متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. این مرد به زندان شهر لس‌آنجلس منتقل شد و قرار است صبح دوشنبه با حضور در دادگاه، به تشریح جزئیات جنایت خود بپردازد.

کد خبر 203573
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز