شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور 92 با شعار محوری و سه رکن اصلی اعتقاد، اعتماد و امید در کشور اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن علی نوری ظهر امروز در دهمین همایش منطقه‌ای آموزشی - توجیهی دست‌اندرکاران و مجریان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرم‌آباد گفت: انتخابات سال آینده به عنوان یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره مجلس شورای اسلامی گام دیگری برای تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در خرداد ماه سال آینده دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می‌شود.

نوری با بیان اینکه برگزاری این گونه نشست‌ها و همایش‌ها گام موثری در جهت استفاده از تجربیات مثبت انتخابات دوره‌های گذشته است، گفت: در انتخابات دهم ریاست جمهوری ما فتنه پیچیده سال 88 را داشتیم که با درایت مقام معظم رهبری به خوبی پشت سر گذاشته شد و اگر ما تجربه‌هایی از این فتنه به دست آوردیم، به طور یقین دشمنان نیز تجربه‌های جدیدی برای ایجاد مشکل در انتخابات آتی را دارند که باید به خوبی مراقب باشیم.

وی افزود: انتخابات یکی از عمده برنامه‎هایی است که طی این 34 سال شاهد حضور و خلق حماسه، مقاومت و استکبارستیزی مردم را شاهد بودیم.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور گفت: انتخابات فرصتی برای هنرنمایی ملت بزرگ ایران اسلامی است و به همین منظور تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور با شعار محوری و سه رکن اصلی اعتقاد، اعتماد و امید در کشور اندیشیده شده است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات لیلة القدر جمهوری اسلامی ایران است، در انتخابات سرنوشت مردم و جمهوری اسلامی رقم زده می‌شود.

نوری در ادامه به تشکیل جامعه نمونه اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال گذشته خود به کرمانشاه جامعه نمونه اسلامی را مدنظر قرار داد که در آن عدالت و پیشرفت باشد و این‌ها شعارهایی است که دولت اسلامی براساس آن خودش را عرضه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی نویدبخش جامعه نمونه اسلامی است، تصریح کرد: کشورهای به پاخاسته و مسلمانان در برد و زیریوغ حاکمیت‌های استبدادی و استعماری چشم‌شان به این ملت است و ما به عنوان خادمان ملت باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور و حضور حداکثری مردم تلاش کنیم، تا این کشور همچنان با اقتدار در میان دیگر کشورهای دنیا باشد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور شکل‎گیری انقلاب، نظام‎سازی، دولت‎سازی در دولت‎ اسلامی، جامعه نمونه اسلامی و انتخابات را پنج مرحله مهم برای تشکیل تمدن اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب، نظام از یک گذرگاه سخت عبور و هزینه‎های زیادی را متقبل و تلاش برای برگزاری نخستین رفراندوم و تدوین قانون اساسی مبتنی بر قرآن و شرع توسط شهید بهشتی آغاز شد.

نوری افزود: ملت ایران در عرصه هشت سال دفاع مقدس و امروز در هجمه سنگین در این هجوم سخت و همه جانبه مقاوم و سخت ایستاده‌اند و در یوم الله 22 بهمن حماسه به یادماندنی دیگری را خلق کردند و به طور یقین در انتخابات آینده نیز این رکورد را می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران، مطالعات دقیقی روی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده‌اند، افزود: پایه‌های ثبات این انقلاب سه رکن رهبری، اسلام و مردم است که این‌ها را خوب شناخته‌اند و سعی در تضعیف این ارکان دارند.

نوری با اشاره به اینکه برای دولت‎سازی و دولت اسلامی فراز و نشیب‎هایی را پشت سر گذاشتیم، گفت: شاخص در دولت اسلامی قبل از دولت احمدی‎نژاد، دولت شهید رجایی بوده و آنچه در اذهان مردم از این مهم تداعی می‎شود دولت شهید رجایی است.

دولتی که زمان کوتاهی داشت و در همین مقطع توانست برای همه تاریخ اسلامی راهگشا و الگو باشد.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه با فرهنگ حسینی توانسته‎ایم از همه بن‎بست‎ها عبور کنیم، اظهار داشت: انتخابات پیش‎رو گام دیگری برای تثبیت آرمان‎ها، اهداف و تحقق دولت دیگر در منظومه دولت اسلامی است.

کد خبر 204684
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز