همشهری آنلاین: مراسم دیدار با حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، ساعت 15 و 30 دقیقه روز پنج شنبه اول فروردین ماه سال 1392 در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

پایتخت معنوی ایران و زائران و مجاوران بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا (ع) به رسم هر ساله، در نخستین روز از سال ۱۳۹۲ میزبان رهبر فرزانه انقلاب خواهند بود.

به گزارش ایلنا؛ مراسم دیدار با حضرت آیت الله خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه اول فروردین ماه سال ۱۳۹۲ در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

به همین مناسبت نماینده ولی فقیه در خراسان، امام جمعه مشهد و استاندار خراسان رضوی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از مردم ولایتمدار مشهد و زائران امام هشتم (ع) دعوت کرده‌اند با حضور در این مراسم ضمن تجدید بیعت با ولایت، از بیانات ولی امر مسلمین جهان بهره‌مند شوند.

پیام نماینده ولی فقیه در خراسان

آیت الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی در پیام خود به مناسبت سفر حضرت آیت الله خامنه‌ای به مشهد مقدس در طلیعه سال جدید آورده است:

«سپاس و ستایش خدای را که نعمت ولایت و امامت را به ما ارزانی داشت و ایران اسلامی و سرزمین خراسان را به وجود مضجع مطهر حضرت رضا (علیه آلاف التحیة و الثناء)، این کانون نور و معرفت و معنویت متبرک و منور ساخت و راهیابی از امامت جامعه اسلامی و رهبری فقهای صالح و مجاهدان با بصیرت و زمان‌شناس را ادامه آن مسیر نورانی قرار داد.

» در ادامه این پیام آمده: «در این برهه حساس از تاریخ که شاهد به ثمر نشستن تعالیم انبیای الهی و دست رنج اولیای معصومین (صلوات ا... و سلامه علیهم اجمعین) و بیداری شکوه‌مند امت اسلامی و فروریختن کاخ استبداد مستکبران و زورگویان هستیم، حضور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در صحنه و نقش آفرینی در عرصه‌های مهمی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات و پشتیبانی از ولایت فقیه روز به روز و بیش از پیش نمایان می‌شود و به یاری خداوند متعال و در پرتو اندیشه‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (رضوان ا... تعالی علیه) و زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همت بلند مردم، به زودی شاهد سرنگونی بازماندگان طواغیت زمان خواهیم بود و زمینه ظهور منجی بشریت و تشرف به محضر مقدس آن حضرت (ارواحنا فداه) ان شاء ا... فراهم خواهد شد.

» آیت الله واعظ طبسی در ادامه پیام خود آورده است: «بسیار خرسندیم که همه ساله در آغاز سال، دیار شهیدان و پایتخت معنوی ایران، با شمیم روح نواز حضور امام جامعه اسلامی و خلف صالح معمار کبیر انقلاب آمیخته است و امت اسلامی نقشه راه خویش را در فرمایشات مقام عظمای ولایت متجلی می‌بیند.

» نماینده ولی فقیه در خراسان در این پیام ضمن عرض خیر مقدم به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، از امت مسلمان و مردم مؤمن و انقلابی مشهد مقدس، عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دعوت کرده است که در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز پنج شنبه اول فروردین ماه ۱۳۹۲، برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دررواق امام خمینی (ره) حرم رضوی، حضور یافته و از فیوضات این مراسم معنوی و باشکوه بهره‌مند شده و در جوار بارگاه ملکوتی ولی نعمتمان، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه افضل التحیة و الثناء) با آرمان‌های امام راحل (قدس سره) و مقام عظمای ولایت تجدید بیعت و بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان اسلام و قرآن را ناامید کنند.

پیام امام جمعه مشهد

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس نیز با صدور پیامی که نسخه‌ای از آن به خراسان نمابر شده، از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی رهبر انقلاب در روز اول فروردین ماه ۱۳۹۲ دعوت کرده است. وی پیام خود را با یک بیت شعر به زبان عربی آغاز کرده که معنای آن نیز در زیر این بیت آمده است که «اگر برای مردم عیدی است که به آن شادمانند و خوش می‌گذرانند، پس عیدی من روز دیدار توست».

در ادامه پیام آیت الله علم الهدی آمده است: «به امید دیدار لذت بخش صاحب محبوبمان در طلیعه شکوفایی غنچه و لبخند گل در عتبه مقدسه ثامن الحجج (علیه السلام) به دیدار حجتش نائل می‌شویم.»

عضو مجلس خبرگان رهبری در پیام خود اضافه کرده است: «اولین روز آغاز بهار را در کنار ترنم حکمت از بیان دُرر بار مقام معظم رهبری سپری می‌کنیم. می‌قات برادران و خواهران ولایتمدار روز پنج شنبه اول فروردین ۹۲، ساعت ۳: ۳۰ بعد ازظهر در صحن جامع رضوی، رواق امام خمینی (قدس سره).»

پیام استاندار خراسان رضوی

محمد حسین فروزان مهر استاندار خراسان رضوی نیز در پیام جداگانه‌ای با دعوت از مردم برای حضور در مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب همزمان با آغاز سال نو، آورده است: «به لطف الهی در نوروز امسال نیز این فرصت مبارک فراهم است تا رایحه دلنشین ولایت، پایتخت معنوی کشور را معطر سازد و جهان اسلام از جوار نور باران رضوی مخاطب ولی امر مسلمین باشد. بی‌تردید ضمیر پاک وفاداران انقلاب و رهروان حرکت بزرگ بیداری اسلامی در پی یک سال مقاومت جانانه در برابر توطئه‌های شوم استکبار، عطشناک جرعه جرعه کلام رهبری است تا واژه واژه آن را در مسیر مبارزه، مشعل راه خود سازد.»

کد خبر 205490

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز