همشهری آنلاین: تقاضای عده‌ای از نمایندگان مبنی بر رسیدگی به طرح آئین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی لایحه سه دوازدهم بودجه سال ۹۲ کل کشور اعاده شده از سوی شورای نگهبان بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، در جلسه علنی فردا- یکشنبه - مجلس شورای اسلامی لایحه سه دوازدهم بودجه سال ۹۲ کل کشور اعاده شده از سوی شورای نگهبان بررسی می‌شود و همچنین برنامه و صلاحیت محمد حسن طریقت منفرد برای تصدی وزارت بهداشت درمان و آموزش و پزشکی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در این جلسه پارلمان، گزارش کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مورد طرح اصلاح مواد ۲۶ و ۷۳ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و گزارش کمیسیون شورا‌ها و امور داخلس کشور در مورد طرح الحاق دو تبصره به ماده ۱۱ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری که یک فوریت آن در جلسه علنی ۱/۱۱ /۹۱ به تصویب رسیده است، قرائت خواهد شد.

همچنین تقاضای عده‌ای از نمایندگان مبنی بر رسیدگی به طرح آئین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 205494
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز