روز گذشته با آغاز آخرین هفته از سال، سیستم بانکی با حجم انبوهی از مراجعه‌کنندگان مواجه شد که بسیاری از آنها برای دریافت اسکناس‌نو بین شعب سرگردان بودند.

به گزارش همشهری تأخیر در واریز یارانه‌های نقدی اسفندماه، روز گذشته میزان مراجعه مردم به دستگاه‌های خودپرداز را به‌شدت افزایش داد و باعث ایجاد صف‌های طولانی در مقابل برخی عابربانک‌ها شد. در این میان برخی خودپردازها اسکناس کافی برای پرداخت نداشته و در مواردی که اسکناس موجود بود نیز بسیاری از مراجعه‌کنندگان نسبت به نبود اسکناس نو گلایه داشتند.

روز گذشته علاوه بر یارانه‌های نقدی، حقوق و عیدی برخی از افراد و کارکنان بخش خصوصی نیز واریز شد که این امر نیز به‌نوبه‌خود تقاضا برای دریافت اسکناس را افزایش داد. در عین حال، گفته می‌شود بسیاری از بانک‌ها برای ارائه خدمات به مردم از طریق عابربانک‌ها حتی در روزهای تعطیل کشیک درنظر گرفته‌اند و در این روزها تیم‌های شبانه‌روزی را برای خدمات‌رسانی به مردم و مشتریان تشکیل داده‌اند و از آمادگی کامل برخوردارند. این در حالی است که به‌گفته برخی مسئولان شعب، تعدادی از خدمات بانکی غیرضروری از پنجشنبه هفته گذشته به‌منظور کنترل حجم فعالیت بانک‌ها ارائه نمی‌شود.

کد خبر 205580
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز