پنجشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال داماش گیلان در آغاز هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر، عصر 8 فروردین ماه میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌شود.

 لیگ برتر

واحد مرکزی خبر نوشت: در نخستین دیدار هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و تراکتورسازی تبریز از ساعت 17 عصر پنج شنبه هشتم فروردین جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر می‌روند.

داماش گیلان درحالی در این بازی پذیرای حریف آذری خود می‌شود که در روزهای پایانی سال 91 و نیز روزهای آغازین سال جدید کانون خبرهای حاشیه‌ای بوده و اخبار مختلفی درباره مالکیت و مدیریت این تیم به گوش می‌رسد.

آبی‌پوشان رشتی در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر با هدایت افشین ناظمی سرمربی جدید خود به دو پیروزی شیرین متوالی و کسب شش امتیاز ارزشمند دست یافتند و از حاشیه امنیت خوبی نسبت به منطقه خطر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفتند و بدون استرس پای به این مصاف خانگی می‌گذارند و به دنبال هت‌تریک بردهای متوالی خود در لیگ برتر و نیز کسب نخستین پیروزی خود در سال جدید هستند.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز در هر دو بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل حریفان خود متحمل شکست شده و به همین دلیل تا حدود زیادی بخت خود برای رسیدن به صدر جدول را تیره و تار می‌بینند و با کنار گذاشتن محمد ابراهیمی، این روزها تا حدودی دچار حاشیه شده است.

تبریزی‌ها در دیدار مقابل داماش برای رهایی از طلسم ناکامی‌های اخیر خود در لیگ برتر و نیز آغازی خوب در سال جدید با تمام توان به میدان می‌رود.

داماش و تراکتورسازی در سال گذشته دو بار رویاروی یکدیگر قرار گرفته بودند که در دیدار رفت لیگ برتر تیم داماش در تبریز با تساوی دو بر دو تراکتورسازی را در خانه متوقف و نوار بردهای متوالی این تیم را پاره کرد.

در دیگر رویارویی این دو تیم در جام حذفی نیز در رشت و پس از یک ماراتن نفس‌گیر 120 دقیقه‌ای، داماشی‌ها در ضربات پنالتی تراکتورسازی را مغلوب خود کردند و از گردونه جام حذفی کنار گذاشتند و اکنون در جمع چهار تیم برتر این جام جای دارند از این رو دیدار روز پنج شنبه برای تراکتورسازان بسیار مهم است.

داماش با هدایت افشین ناظمی تا قبل از این دیدار با 37 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و تراکتورسازی نیز با سرمربیگری الیویرای پرتغالی با اندوختن 55 امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد.

دیدار رفت این دو تیم در هفته چهاردهم لیگ برتر در تبریز با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود.

اعلام اسامی محرومان هفته سی و یکم لیگ برتر

سازمان لیگ اسامی محرومان هفته سی و یکم لیگ برتر را اعلام کرد.

استقلال: آرش برهانی (محروم در هفته سی و یکم و سی و دوم)

پرسپولیس: حسین ماهینی و رضا حقیقی

ذوب آهن: محمد صلصالی

فولاد خوزستان: ایوب کلانتری

فجرسپاسی: علیرضا جلیلی

آلومینیوم هرمزگان: ابراهیم ابرقویی نژاد

ملوان: سعید یوسف زاده

صبای قم: سهراب بختیاری زاده (هفته 31، 32 و 33)،رضا محتشم (مربی دروازه بانان)، سعید لطفی و مهدی مومنی

نفت آبادان: حسین کعبی، سیامک سرلک و عباس مرداسی

سایپا: جونیور توره تا

داماش: مصطفی حاجتی

کد خبر 206442
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز