همشهری آنلاین: مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد شهید امیر سید علی صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان شهید عالی رتبه نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

شهید صیاد شیرازی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) امیر سرتیپ دکتر محمد حسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت امیر صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح طی گفت‌وگویی اعلام کرد: در هر شرایطی ما باید به تجلیل و تکریم از کسانی که برای این کشور اسلامی افتخار آفریدند بپردازیم و شهدا الگوهای بارز افتخار آفرین برای کشور و جهان اسلام هستند.

وی اظهار کرد: در این مراسم سعی شده است تعدادی از شهدای برجسته نیروهای مسلح اعم از ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیروی انتظامی‌، سازمان بسیج مستضعفین و جهادگران دوران دفاع مقدس مطرح گردند‌؛ هرچند هر یک از شهدای دیگر نیز‌، خودشایسته تجلیل و تکریم هستند.

دکتر باقری پیرامون زمان و مکان مراسم افزود: مراسم بزرگداشت در روز چهارشنبه تاریخ 21 فروردین ماه از ساعت 10:30 در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح واقع در تهران بزرگراه شهید صیاد شیرازی- میدان سبلان برگزار می‌شود.

وی از فرماندهان نیروهای مسلح،مسئولان کشوری و لشکری کارکنان نیروهای مسلح، خانواده‌های ایثارگران،همرزمان شهدا‌، آحاد مردم قدرشناس و وفادار ایران اسلامی به ویژه سلحشوران بسیجی دعوت کرود تا به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهیدان در این مراسم حضور یابند.

کد خبر 207170
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز