همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی فرانس 24 در گزارشی اعلام کرد که تهدیدهای مقامات کره شمالی مبنی بر هدف قرار دادن منافع آمریکا نوعی بلوف سیاسی و دروغ پردازی است.

کره شمالی

به گزارش ایرنا، این شبکه افزود : تهدیدهای لفظی کره شمالی که از اوایل مارس آغاز شده است، اکنون به لفاظی های جنگی تبدیل شده است اما باید پرسید که آیا از این تهدیدها واقعا بوی جنگ به مشام می رسد؟

البته این تهدیدات بلوف زنی است و برای نمونه می توان به نقشه ای که در پشت سر کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قرار داشت اشاره کرد که طرح هایی برای حمله به خاک آمریکا در آن مشخص شده بود. اگر کشوری بخواهد حمله ای صورت دهد ، طرح حمله اش را به کشور دشمن نشان نمی دهد.

بنابر این پیونگ یانگ به بلوف زنی ادامه می دهد و برای آنها تحریک آفرینی روزانه به یک افتخار تبدیل شده است.

کره شمالی امکان نظامی برای حمله هسته ای به خاک آمریکا یا پایگاه های آن در اقیانوس آرام را ندارد و مقامات کره شمالی به خوبی می دانند که هر حمله ای با پاسخ شدید آمریکا و کره جنوبی روبرو خواهد شد.

شبکه فرانس 24 ادامه داد ، تنها خطر و تهدیدی که در حال حاضر وجود دارد مربوط به تهاجم محدود به کره جنوبی است و این اقدام مانند سه سال پیش خواهد بود.

البته با وجود همه این تهدیدها ما در حال حاضر در مرحله حمله نظامی به سئول نیز قرار نداریم و شهروندان کره جنوبی چنین فضایی را احساس نمی‌کنند.

کد خبر 207626
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز