دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شاخص بورس درداد وستدهای روز جاری رشدی 152 واحدی را تجربه کرد و بازهم به کانال 40 هزار واحد بازگشت.در نتیجه این متغیر در عدد 40 هزار و 68 به کار خود پایان داد.

بورس

ایرنا نوشت: شاخص کل متاثر از رشد قیمت نمادهای پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، هلدینگ پارسیان و پتروشیمی پردیس بود که بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کرد.

شاخص صنعت نیز 156 واحد رشد کرد. همچنین شاخص بازار اول در حالی 27 واحد پایین آمد که شاخص بازار دوم رشدی غیر قابل تصور و بی سابقه یک هزار و 324 واحدی را تجربه کرد.

همچنین نمادهای صنعتی آما، سیمان سفید نی ریز، قند اصفهان، لوله و ماشین سازی ایران، قند پیرانشهر، کاغذ سازی کاوه و شیمیایی سینا با بیشترین رشد قیمت در صدر جدول امروز قرار گرفتند.

کاشی و سرامیک سعدی، حمل و نقل پتروشیمی، حمل و نقل خلیج فارس، دوده صنعتی پارس، کنترل خوردگی تکین کو، محورسازان ایران خودرو و لنت ترمز ایران با بیشترین کاهش قیمت، انتهای جدول را به خود اختصاص دادند.

همچنین نمادهای پاکسان، پالایش نفت بندر عباس، گلتاش، قند پیرانشهر، مپنا، نفت بهران و کربن ایران با طولانی‌ترین صف‌های خرید و نوسازی ساختمان تهران، تولید محور خودرو، مپنا، سرمایه‌گذاری البرز، فیبر ایران، آلومتک و بین‌المللی توسعه ساختمان با سنگین ترین صف‌های فروش مواجه شدند.

معامله گران در این روز 219 میلیون برگه سهم را به ارزش یک هزار و 203 میلیارد ریال در 29 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند. در پایان ارزش بازار هم در رقم 179 هزار میلیارد تومان باقی ماند.

کد خبر 207985
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز