سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: 13 عنوان از آثار سید‌مهدی شجاعی در حالی به بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌رسد که شمارگان آثار وی از مرز سه میلیون نسخه گذشته است.

سیدمهدی شجاعی

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی شجاعی 13 عنوان از آثار منتشر شده خود را از سوی انتشارات کتاب نیستان در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد کرد.

این آثار به ترتیب شامل چاپ چهلم کشتی پهلو گرفته، چاپ سی و چهارم کتاب پدر، عشق و پسر، چاپ بیست و یکم خدا کند تو بیایی، چاپ پانزدهم از دیار حبیب، چاپ بیست و چهارم آفتاب در حجاب، چاپ هشتم آیین زندگی، چاپ نهم طوفان دیگری در راه است، چاپ پانزدهم غیرقابل چاپ، چاپ هشتم سقای آب و ادب و چاپ ششم کمی دیرتر خواهد بود.

از این آثار پیش از این بیش از سه میلیون و 38 هزار نسخه منتشر و عرضه شده است که از میان آنها کتاب آیین زندگی با شمارگان منتشر شده 1527000 نسخه در رتبه نخست قرار دارد.

همچنین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری میزبان چاپ اول کتاب‌های دعای عرفه به همراه مقدمه سیدمهدی شجاعی، دعای ندبه و مناجات شعبانیه با ترجمه شجاعی خواهد بود.

این نویسنده همچنین به تازگی مجموعه‌ 11 عنوان از فیلمنامه‌های خود را به منظور کسب مجوز انتشار به اداره کتاب ارسال کرده است. از میان این آثار می‌توان به مرد رویاها، مسافر کربلا، کمین، چشم خفاش (مشترک با بهزاد بهزادپور)، قله دنیا 1 و قله دنیا 2 (مشترک با بهزاد بهزادپور)، کلانتری غیرانتفاعی (مشترک با بهزاد بهزادپور)، خط تماس (مشترک با مجید مجیدی)، دیروز بارانی/ آخرین آبادی (مشترک با مجید مجیدی)، بدوک (مشترک با مجید مجیدی) و تیر چراغ برق (مشترک با مجید مجیدی و بهزاد بهزادپور) اشاره کرد.

انتشارات نیستان همچنین به تازگی کتاب «کشتی پهلو گرفته» را با طرحی از امضای نویسنده روی جلد کتاب منتشر کرده است که در ایام نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد. همچنین کتاب «غیر قابل چاپ» از شجاعی نیز به زودی و با درج طرح امضای وی روی جلد کتاب منتشر خواهد شد.

کد خبر 208073
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز