شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

آمار منتشر شده از سوی Zeitgeist بیان می‌کند که آرژانتین، استرالیا، برزیل، کانادا و فرانسه پنج کشور نخست در بیشترین میزان جست‌وجو برای سفر در سال 2012بوده‌اند.

برترین های گردشگری آنلاین

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، سایت Zeitgeist براساس میزان جست‌وجوی آنلاین در گوگل، گرایش‎های جهانی را در هر سال و در زمینه‌های مختلف همانند کسب و کار و تجارت و سینما و سفر و... بررسی و منتشر می‎کند. براساس همین گزارش، در بخش جست‌وجو برای مقصدهای مختلف سفر درجهان، شهروندان آرژانتین در ردیف نخست این جدول قرار دارند اما بیشتر این جست‌وجوها برای یک مقصد داخلی یعنی روزاریو بوده است. در همین زمینه شهروندان این کشور کلید واژه هتل را برای این مقصد بیش از همه جست‌وجو کرده‎اند.

شهروندان استرالیا نیز در ردیف دوم بیشترین تعداد جست‌وجو‌کننده آنلاین جای گرفتند که در مقصدهای خارجی، بیش از هرچیز نیوزیلند را سرچ کرده و در مقصدهای داخلی نیز مونته هاتهم در ویکتوریا را بیش از همه جست‌وجو کرده‎اند. شهروندان برزیل نیز عبارت سائوپائولو را بیش از همه سرچ کردند که یک مقصد گردشگری داخلی است و عمدتا کلید واژه هتل را در این زمینه جست‌وجو کرده‌اند. برزیلی‎ها در گوگل مپ نیز بیشترین جست‌وجو را برای واژه هتل داشته‎اند که این کشور را در ردیف چهارم جدول جهانی جای می‎دهد. سپس کشور فرانسه که در گوگل مپ با بیشترین دفعات جست‌وجو برای واژه کمپینگ یا اردوزدن، در ردیف پنج قرار گرفته‎اند.

کد خبر 212286

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز