همشهری آنلاین: یکی از مراجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت داخلی و خارجی شرکت در انتخابات، گفت: انتخاب فرد اصلح جامعه را به اهداف خیرخواهانه می‌رساند.

به گزارش همشهری آنلاین، آیت العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی صبح جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق شماره 472 یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: مردم همیشه در همه عرصه های حساس وفاداری خود را اثبات کرده‌اند و همین امر باعث می‌شود تا همواره از تقدیر و سپاسگذاری نسبت به آنها عاجز باشیم.

وی با اشاره به به آیاتی از قرآن کریم تأکید کرد: مردم باید برای هرکاری خدا را در نظر داشته باشند و در راه هدفی که دارند استقامت کرده و ترسی به خود راه ندهند.

استاد برجسته حوزه افزود: مردم باید با حضور گسترده و انتخاب اصلح نیت الهی خود را به اثبات برسانند.

وی با بررسی ابعاد داخلی و بین المللی انتخابات گفت: نخستین عرصه در انتخابات عرصه بین المللی است که با حضور پرشکوه در انتخابات دشمنان ناامید می‌شوند و با این کار نشان می‌دهند که نه تنها از نظام اسلامی دور نشده اند بلکه نسبت به آن وفادار بوده و به دنبال پیشرفت و توسعه ارزش‌های اسلامی هستند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه انتخابات در عرصه داخلی نیز دارای اهمیت است، گفت: انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است و با این انتخاب درست جامعه به اهداف خیرخواهانه‌ای خواهد رسید.

این مرجع تقلید تصریح کرد: ما باید به دنبال انتخاب فرد متدین و با تقوا و دلسوز باشیم که مطیع فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید باشد.

کد خبر 218709
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز