همشهری آنلاین: وزارت دفاع ‌و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک ‌پیروزی بزرگ و تاریخ‌ساز ملت ایران در خلق حماسه سیاسی‌ به رهبر‌ معظم انقلاب اسلامی‌، مردم و رئیس‌ جمهور منتخب‌، ‌آمادگی همه‌جانبه خود را برای تعامل و همکاری با دولت آینده در چارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی محوله اعلام کرد.

وزارت دفاع

در این بیانیه آمده است:

«بار دیگر ملت قدرشناس ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بینش و اراده استوار خود را با خلق حماسه‌ای بزرگ ‌در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ‌به منصه ظهور رسا‌ندند و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزودند‌ و روح مقدس امام راحل و ارواح طیبه شهدا را شاد و نام آنان را سرافراز ساختند.

انتخابات 24 خرداد، حماسه‌ای پرشور و ‌سرشار از صحنه‌های وفاداری، ایمان و استقامت بود ‌که ملت ایران با درک و شعور بالا به عینه «حماسه سیاسی» را در سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» محقق کردند و نظام مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاند‌ند و پاسخی هوشمندانه و قاطع به تهدیدها و تحریم‌های غرب دادند و مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی کوبیدند‌.

انتخابات 24 خرداد نشان داد انقلاب اسلامی و نظام بر‌آمده از متن اراده و رأی مردم، با‌صلابت و استواری بی‌نظیر همچنان در صراط مستقیم به سمت دستیابی به اهداف و آرمان‌های متعالی خود شتابان‌تر از گذشته در حرکت است و جبهه دشمنان رنگارنگ جمهوری اسلامی همچنان برابر آن ناکام و ناتوان خواهند بود.

بی‌تردید ‌حماسه حضور 72.7 درصد ‌تا نسل‌ها در اذهان ملت شریف ایران ماندگار و باقی خواهد ماند‌ و به ‌عنوان مبداء تاریخی دیگری در راستای تجدید بیعت با مبانی نظام مبتنی بر ولایتمداری و دیانت، در کتاب قطور و پرافتخار تاریخ درخشان این خطه متجلی و ماندگار خواهد ماند.

حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی، از یک سو فصل نوینی در روند حرکت تکاملی انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور گشود و دگر سو‌ شکست و رسوایی را به جبهه معاندین و بدخواهان جمهوری اسلامی تحمیل کرد و اینک با تحقق حماسه سیاسی، ملت ایران در انتظار بسترسازی ‌دولت آینده برای فراهم نمودن زمینه‌های تحقق حماسه اقتصادی است، حماسه‌ای که استعداد و ظرفیت ملی کشور آن را تضمین خواهد کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبریک این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به رهبر‌ معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، ‌آمادگی همه‌جانبه خود را برای تعامل و همکاری با دولت آینده در چارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی محوله اعلام می‌دارد.»

 

کد خبر 219089
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز