همشهری آنلاین: رئیس بسیج جامعه زنان از آغاز اردوهای جهادی ویژه بانوان خبر داد و گفت: این اردو‌ها به صورت یک‌روزه و یک هفته‌ای برگزار می‌شود که تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

زنان

مینو اصلانی در گفت و گو با خبرنگار جامعه فارس گفت: به مناسبت فرا رسیدن تابستان و ایام فراغت بسیج جامعه زنان برنامه‌هایی را برای بانوان کشور در نظر گرفته است که از آن جمله می‌توان به اردوهای جهادی یک‌روزه و یک هفته‌ای اشاره کرد که از امروز اول تیرماه آغاز می‌شود در ایام ماه مبارک رمضان این اردو‌ها کاهش پیدا می‌کند و پس از پایان ماه مبارک رمضان دوباره تا پایان تابستان ادامه پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: برای آغاز این اردو‌ها ثبت‌نام‌ها انجام شده است و مکان‌هایی که بانوان باید برای کمک به مردم مناطق محروم اعزام شوند برنامه‌ریزی شده است و برنامه‌های عمده ما مربوط به اردوهای جهادی است که تقریبا شروع شده است و می‌تواند علاوه بر کمک به مردم مناطق محروم رضایت خاطر افراد را هم در برداشته باشد.

رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان کلاس‌های آموزشی تحت نظر سازمان فنی و حرفه‌ای است که در صدر این آموزش‌ها آموزش قالیبافی را قرار داده‌ایم که به این منظور ثبت نام‌ها در کل کشور انجام شده است و در طول تابستان این کلاس‌ها برگزار می‌شود.

اصلانی تصریح کرد: به دلیل همزمانی ایام تابستان با ماه مبارک رمضان محافل قرآنی تحت عنوان «با شهدا در ضیافت نور» را نیز در پایگاه‌های مقاومت خواهران برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد بنده ما نباید برای تک تک اعضای خانواده اوقات فراغت خاصی را طراحی کنیم بلکه باید اعضای خانواده در یک برنامه‌ریزی درون خانواده‌ای در کنار هم اوقات فراغت را سپری کنند.

اصلانی افزود: ما می‌توانیم برای کودکان،زنان و مردان به طور جداگانه برنامه‌هایی برای اوقات فراغت تدوین کنیم اما این موضوع باعث می‌شود تا بین اعضای خانواده فاصله ایجاد شود و اعضای خانواده باید تلاش کنند در کنارهم اوقات فراغت خود را رقم بزنند.

وی ادامه داد: هم اکنون پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌هایی که زیر نظر شهرداری فعال هستند اقدامات خوبی را به منظور بهینه کردن اوقات فراغت بانوان انجام می‌دهند.

کد خبر 219894
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز