همشهری‌آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت: تکلیف رویانیان برای ماندن یا نماندن در باشگاه پرسپولیس را به هیئت مدیره باشگاه واگذار کرده‌ام.

فارس نوشت: محمد عباسی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و کنار رفتن محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار داشت: ما همیشه برایمان موفقیت استقلال و پرسپولیس مهم‌ترین موضوع بوده است. از همین رو سعی کردیم تصمیمات درست و قاطعی بگیریم. چند ماه پیش بود که رفتن رویانیان از پرسپولیس مطرح شد. به دلیل عدم موافقت سازمان مربوطه به وی این تصمیم گرفته شد.

عباسی ادامه داد: ما خواهش کردیم تا رویانیان تا انتهای فصل در پرسپولیس بماند و ایشان هم همت کردند و پس از مشورت‌هایی که با خودشان داشتیم این اتفاق افتاد. سپس مقرر شد ما اعضای هیئت مدیره را مجدداً مشخص و آن را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: الآن هم اعضای هیئت مدیره که اعلام شده است مدیرعامل را انتخاب می‌کنند ولی این موضوع کاملاً ساده است و هرگز پیچیده نیست. قطعاً با یک مشارکت همه چیز درست می‌شود. بالاخره پرسپولیس با تلاش عزیزان مربی بزرگی مثل علی دایی را آورد و به تیم سروسامان خوبی داد. الآن کاملاً شرایط پرسپولیس عادی است و باز هم می‌گویم پرسپولیس و استقلال را با تمام وجود حمایت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ سؤالی که برخی از بازیکنان گفته‌اند با رفتن رویانیان در این تیم نمی‌مانند و هواداران و پیشکسوتان نیز اعتراض‌هایی داشته‌اند گفت: من این مسائل را نشنیده‌ام. من همه چیز را به خود هیئت مدیره سپرده‌ام تا تکلیف مدیرعامل را روشن کنند.

کد خبر 220579
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز