گروه سیاسی: دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد که انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری در ایران بهترین الگوی دمکراسی مردمی در سایه حکومت ولایت فقیه بود.

به نوشته روزنامه السفیر لبنان، سید حسن نصرالله در دیدار با شماری از سران و فرماندهان حزب الله، در مورد روند تحولات لبنان و منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: حملات رسانه‌ای و سیاسی علیه این حزب و شخص او، تاثیری بر خط مشی حزب الله نخواهد داشت. نتایج تحولات کنونی در منطقه به نفع مقاومت خواهد بود. وی با اطمینان دادن به سران و فرماندهان حزب الله در مورد تحولات اخیر در لبنان، سوریه و ایران افزود: روزهای آینده درست بودن خط مشی حزب الله در 2سال گذشته را چه در لبنان و چه در مورد سوریه ثابت خواهد کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر روابط نزدیک بین حزب‌الله و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، شایعه ها در مورد مشارکت جنگجویان حماس در درگیری‌های سوریه را تکذیب کرد و گفت: تماس‌ها بین حزب الله و جنبش حماس ادامه دارد و دو طرف برای مقابله با فضای طایفه گرایی و مقابله با فتنه انگیزی در منطقه با یکدیگر هماهنگی و همکاری دارند. سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد: همه تحولات میدانی و سیاسی، شرایط منطقه را برای مقاومت بهتر خواهد کرد. وی افزود: انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران هم درست بودن خط مشی جمهوری اسلامی را ثابت کرد و این انتخابات بهترین الگوی دمکراسی مردمی در جمهوری اسلامی و در سایه حکومت ولایت فقیه بود. نتایج این انتخابات هم به نفع ایران و ملت این کشور است و بیطرفی آیت الله علی خامنه ای رهبر ایران را ثابت کرد.

کد خبر 221498

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز