همشهری آنلاین: بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مراسمی با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری کشورمان عصر جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن گشایش یافت

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، در این آیین که سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری دیگری از مسوولان حضور دارند، رییس جمهور کشورمان به ایراد سخن می پردازد.

نمایشگاه امسال جهت گیری برنامه ها در زمینه تمدن سازی، پیگیری و اجرای منویات مقام معظم رهبری و توجه به سبک زندگی قرآنی را به عنوان اهداف تعیین شده دنبال خواهد کرد.

نمایشگاه امسال دارای حدود 40 بخش است که مشاوره و گفت وگوهای قرآنی، نشریات و مطبوعات قرآنی، حوزوی، دانشگاهی، آموزشی، پژوهش و ترجمه قرآن کریم، نوجوان، کودک، نشر مکتوب، نشریات دیجیتال، محافل و مراسم، شعر و ادب، سبک زندگی قرآنی، نهادها و موسسات، هنرهای نمایشی، قرآن و بین الملل، قرآن و ادیان و استهلال و رصدآسمانی از جمله این بخش ها به شمار می رود.

بخش بیداری اسلامی، حجاب و عفاف، قرآن و علم، ره یافتگان، عکس، صحافی قرآن کریم، قرآن و وحدت اسلامی، محصولات فرهنگی، ستاد ملی طرح جامع قرآن کریم و دارالکتابه عنوان دیگر بخش های بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز 15 تیرماه به مدت یک ماه هر روز از ساعت 17 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان است.

مراسم پایانی این دوره از نمایشگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور دولت یازدهم در روز 13 مرداد برگزار می شود.

کد خبر 221807
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز